Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

10 motive sa consumi mai des ciorbe si supe la pranz

de la 15 Apr. 2021
10 motive sa consumi mai des ciorbe si supe la pranz Masa de pranz este extrem de importanta, insa multe persoane o omit sau mananca alimente care nu ar trebui consumate in acel moment al zilei, precum fast-foodul sau grasimile.
Tags: masa de pranzciorbe si supemotive sa consumi ciorbe la pranz

Indicat ar fi sa consumi produse cat mai naturale si usoare. Ciorbele si supele sunt alegerea perfecta pentru aceasta masa. Sunt extrem de hranitoare si iti vor tine de foame o perioada indelungata.

Iata cateva motive sa alegi si tu ciorbe si supe la masa de pranz:

1. Sunt foarte hranitoare.
2. Sunt perfecte chiar si atunci cand tii cura, pentru ca nu contin foarte multe calorii.
3. Sunt usor de digerat si vei avea mai multa energie dupa ce le consumi.
4. Supele de legume au rol antioxidant pentru organismul tau.
5. Ciorbele si supele sunt o modalitate simpla pentru a te hidrata.
6. Supele de legume verzi previn anemiile.
7. Poti scapa de raceala cu ajutorul supelor foarte fierbinti.
8. Contin foarte multe vitamine si minerale de care ai nevoie.
9. Mentin senzatia de satietate mai mult timp.
10. Supele de fasole sau de carne contin din abundenta proteine.

 

 

Tu ce mananci la pranz?


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016