Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

3 idei de mic dejun sanatos cu mandarine

de la 03 Feb. 2022
3 idei de mic dejun sanatos cu mandarine Daca nu mai stii ce sa mananci la micul dejun, insa vrei sa ai grija de silueta ta, iti recomandam sa introduci mai des la aceasta masa mandarinele. Sunt extrem de gustoase si contin din abundenta vitamine si minerale necesare organismului tau.
Tags: mandarinemandarine la micul dejunmic dejun sanatos

Mandarinele sunt usor de curatat, astfel ca nu vei petrece foarte mult timp sa le pregatesti pentru masa, si din fericire se regasesc cam pe tot parcursul anului in magazine. Le poti include atat in bauturi (shake-uri, sucuri naturale), cat si in retete raw.
 

Aceste fructe sunt sursa bogata de antioxidanti, iar in aceasta categorie amintim vitamina C. Consumate pe timpul iernii, vor spori rezistenta la frig si vor sustine sistemul imunitar. In plus, acestea contin vitamine din grupa B, potasiu, fosfor, magneziu, calciu si cupru.
 

Iata 3 idei de mic dejun cu mandarine:

1. Mandarine cu fulgi de ovaz
 

Un mic dejun reusit poate sa fie compus din fulgi de ovaz fierti cu apa sau cu lapte, in functie de preferinte, astfel incat sa faci un terci moale. Adauga peste acesta mandarine, esenta de vanilie sau rom (dupa preferinte) si o lingura de miere.
 

2. Mandarine simple
 

Nu trebuie intotdeauna ca pentru masa de dimineata sa stai sa gatesti sau sa pregatesti diferite retete. Uneori poti consuma doar fructe proaspete si vei avea o masa extrem de sanatoasa care iti a reda energia necesara pentru prima parte a zilei.
 

3. Mandarine in shake-uri
 

Shake-urile sunt bauturi minunate, atat pentru sanatatea organismului, cat si pentru un tonus mai bun. Include in reteta mai des mandarine si te vei bucura de toate beneficiile acestui fruct zemos si usor acrisor.

 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016