Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

Detoxifierea organismului. Ce sa mananci pentru o intreaga saptamana

de la 23 Sep. 2021
Detoxifierea organismului. Ce sa mananci pentru o intreaga saptamana Din cand in cand organismul nostru are nevoie de o detoxifiere, in special daca ai facut excese alimentare in ultima perioada. Trebuie sa iei in calcul o alimentatie cat mai echilbrata si sanatoasa si sa faci mai mult sport.
Tags: detoxifierea organismuluialimentatie sanatoasameniu saptamanal

In aceasta perioada este recomanat sa bei cat mai multe sucuri, sa iesi la aer, sa mergi mai mult pe jos si sa iti aloci mai mult timp tie. Fa lucruri care iti plac sau incearca sa te descoperi. Stresul trebuie eliminat sub orice forma.

Daca iti doresti sa faci o detoxifiere simpla fara sa mergi la un medic nutritionist, iti recomandam un plan alimentar pentru o saptamana pe care poti sa il urmaresti in continuarea articolului:

LUNI:

Mic dejun: supa crema de mar verde, un pahar de suc natural;
Pranz: salata de legume
Cina: ciuperci sote
Gustari: migdale, nuci

MARTI:

Mic dejun: suc natural de fructe; un fruct proaspat
Pranz: supa de legume
Cina: conopida la cuptor
Gustari: morcovi cruzi

MIERCURI:

Mic dejun: o cana de ceai; fulgi de ovaz
Pranz: supa crema de ciuperci
Cina: legume coapte la cuptor
Gustari: un fruct proaspat

JOI:

Mic dejun: suc natural de fructe, o portocala
Pranz: paste integrale su sos de rosii
Cina: cartofi fierti cu albus de ou si usturoi
Gustari: nuci

VINERI

Mic dejun: smoothie de fructe
Pranz: salata de legume si seminte
Cina: legume sote alaturi de salata proaspata
Gustari: un fruct


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Revista GRATUITA

Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA

Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0

Revista GRATUITA

Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016