Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

3 metode simple pentru a calma tensiunea

de la 08 Sep. 2021
3 metode simple pentru a calma tensiunea Tensiunea arteriala afecteaza extrem de multe peroane si netratata la timp poate sa declanseze infarcte, accidente vasculare cerebrale, anevrisme sau chiar insuficienta renala. Din fericire, aveti la indemana cateva metode simple pentru a calma tensiunea.
Tags: tensiune arterialametode pentru a calma tensiunea

3 metode simple pentru a calma tensiunea: 

Respiratia adanca

Probabil ati observat ca atunci cand sunteti stresat/a, nervos/oasa,  respiratia devine superficiala si rapida. Inspiratia adanca este aproape un raspuns automat care va  ajuta sa va calmati si exact pe acest lucru se concentreaza aceasta relaxare. 

Acestia sunt pasii de  baza.

-Numarati pana la 10 in timp ce inspirati pe nas incet si adanc. Asigurati-va ca zona  abdominala, si nu pieptul, este cea care se umfla.
-Numarati pana la 10 in timp ce expirati pe nas – din nou incet si complet.
-Concentrati-va in totalitate pe acest ciclu de respirat si numarat pentru cinci-zece repetari.
-Repetati de cateva ori de-a lungul zilei, indeosebi cand va simtiti agitat/a sau tensionat/a.

Relaxarea muschilor

Acest exercitiu se potriveste de minune cu cel de respirat adanc descris mai sus. 

-Intindeti-va pe spate intr-un loc confortabil, fara sa incrucisati membrele.
-ncepeti exercitiul de respiratie adanca descris mai sus.
-Incordati fiecare grup de muschi de 5 ori si apoi detensionati muschii. Vizualizati ca grupul  de muschi e greu ca plumbul. (De aici vine numele de ”pozitia cadavrului”.) Incepeti cu  muschii fetei si repetati miscarea pana la varfurile degetelor de la picioare. Asigurati-va ca nu uitati nicio parte a corpului.
-Imaginati-va ca puteti face acest exercitiu si cu organele internet. incordati si detensionati fiecare set de organe interne de sus pana jos.
-Tineti minte ca trebuie sa va concentrati asupra respiratiei pe parcursul acestui exercitiu.

Meditatia

Meditatia poate fi folosita cu succes ca tehnica terapeutica pentru relaxare. Esential este sa va linistiti mintea si gandurile. 

Beneficiile meditatiei pot parea la inceput neadevarate. In fond, trebuie doar sa stai cuminte in  pozitie verticala cu ochii inchisi si sa te relaxezi, insa beneficiile vor deveni clare in curand.

Din nou, respiratia este singura activitate pe care o aveti. 

Iata cateva sfaturi pentru  incepatori:

-Fiti foarte atenti la inspiratie si expiratie. Poate veti observa ca respiratia devine mai lunga si suna mai calm.
-Fiti constienti de faptul ca mintea va incepe sa cutreiere. Observati cand se intampla acest lucru si lasati lucrurile sa curga. intoarceti-va mereu la exercitiul de respiratie.
-In loc sa faceti exercitiul de respiratie, poate veti vrea sa repetati un cuvant cu un sunet specific, dar fara un inteles anume (o mantra).
-Incercati sa ramaneti in prezent. Concentrati-va pe respiratie sau repetati mantra ca sa puteti face acest lucru.

 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Revista GRATUITA

Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA

Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0

Revista GRATUITA

Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016