Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

Riscuri la care te expui daca ai o viata sedentara

de la 08 Mar. 2021
Riscuri la care te expui daca ai o viata sedentara Activitatea fizica lipseste cu desavarsire in stilul de viata sedentar, destul de comun chiar si printre persoanele tinere. Din pacate, viata din ziua de astazi este mult mai confortabila decat cea din trecut.
Tags: sedentarismriscuri ale unei vieti sedentare

Pe langa joburile care presupun lucratul din fata unui calculator, multe alte nevoi pot fi indeplinite online, astfel ca nu mai suntem obligati sa facem multa miscare.

Iata cateva riscuri la care te expui daca ai o viata sedentara:

1. Anxietate sau depresie

Lipsa oricarui fel de sport poate duce, in timp, la stari psihice mai grave, precum anxietatea sau depresia. Activitatile fizice sunt extrem de importante, atat pentru sanatatea fizica, cat si pentru cea psihica. In acest fel te eliberezi de energiile negative si scapi de stres.

2. Boli cardioasculare

Riscul de a dezvolta anumite boli cardiovasculare este mai ridicat printre persoanele care stau foarte mult pe scaun, precum cei care lucreaza 8 ore pe zi la birou. Este recomandat sa te ridici si sa te misti cel putin o data la doua ore.

3. Afectiuni osoase

O viata sedentara poate sa te predispuna la diferite afectiuni osoase. In lipsa oricarei activitati fizice muschii vor fi slabiti si nu vor putea sustine activitatile de zi cu zi. In timp, s-ar putea sa dezvolti osteoporoza.

 


Sedentarismul poate fi combatut foarte usor, incepand cu constientizarea problemei.

Incearca sa introduci, cel putin de 2-3 ori pe saptamana, minim 30 minute de activitati fizice.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016