Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

5 Sfaturi pentru o digestie optima in perioada sarbatorilor

de la 28 Dec. 2018 Exclusiv
5 Sfaturi pentru o digestie optima in perioada sarbatorilor Cele mai multe reguli sunt deja cunoscute, insa prea putin applicate de catre fiecare dintre noi.

Cu riscul de a generaliza, sarbatorile nu doar ca aduc bucurie tuturor acelora care au alaturi familia si persoanele dragi, dar vin la pachet si cu abuzurile alimentare. Tocmai pentru ca avem libertatea de a fi cu ai nostril si pentru ca ne simtim bine, avem tendinta de a consuma mancare excesiv.

Cu atat mai mult cu cat sarmalele nu mai sunt bune reci, friptura nu este buna reincalzita iar cozonacul se usuca repede daca nu este mancat imediat. Toate aceste pretexte si multe altele pe langa, creeaza premisele unor zile ce implica exces de calorii.

Rezolutiile de anul nou asteapta dupa colt si unele dintre ele pot chiar functiona, insa parca suna a dezechilibru emotional a manca excesiv pentru ca in decurs de cateva zile sa iti propui sa iti schimbi radical stilul de viata. Si atunci, ce este de facut pentru a evita atat kilogramele in plus cat si arsurile stomacale, senzatia de balonare sau oboseala? Iata cateva idei:

Consuma suficienta apa

Nu trebuie sa abuzezi de apa doar de dragul de a evita sa mananci prea mult. Excesul in general nu este de dorit, nici macar cand este vorba despre apa. Insa, un pahar de apa pe stomacul gol, cu jumatate de ora inainte de a manca, pregateste procesul de digestie. Incearca sa faci acest lucru in fiecare zi, evitand in acelasi timp apa in timpul mesei.

Digestia va fi incetinita daca in timp ce mananci, consumi apa, astfel ca riscul de a te balona este mai mare. Apa poti consuma din belsug si seara, pentru ca intr-adevar te poate tine departe de tentatii, dandu-ti senzatia de satietate. Poti incerca si apa cu lamaie -  nu doar ca face foarte bine organismului, dar iti va da si senzatia de satietate si vei manca mai putin.

Consuma ceaiuri

Ceaiurile ajuta la linistirea stomacului, mai ales daca este vorba despre ceaiul de musetel sau de menta. Ele pot ajuta de asemenea functionarea ficatului, atat de solicitat zilele acestea, iar altele, precum ceaiul de tei, te ajuta sa te calmezi si sa ai un somn linistit seara.

Stabileste-ti un program de masa

Nu manca orice oricand oricat. Incearca sa te rezumi la trei mese principale, fara a face exces. Pentru a realiza acest lucru, ar trebui sa te ridici de la masa inainte de a te simti plin. Fa cativa pasi – este stiut faptul ca de sarbatori, toata lumea sta in jurul mesei, indiferent daca mananca sau socializeaza. In felul acesta este mai tentant sa mananci cate ceva incontinuu, decat daca te-ai aseza pe canapea, sau ai face cativa pasi pana in bucatarie.

Plimbarea de seara

Este importanta indiferent cat de mult mananci. Jumatate de ora de plimbare face foarte bine organismului si ajuta digestia. Asadar, nu ezita sa iesi putin afara si sa te bucuri si altfel de sarbatori.

Daca poti, consuma condiment

Condimentele ajuta in mod cert digestia astfel ca ele sunt indicate oricui le poate consuma, adica persoanelor care nu au probleme majore cu stomacul, precum ulcer, gastrita, etc. Piperul, ardeiul iute, coriandrul, sunt condimente pe care le poti consuma cu usurinta la orice fel de mancare ai consuma.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
Clic aici si spune parerea ta!

x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016