Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Invata sa realizezi smoothie-ul verde perfect

de la 14 Feb. 2017
Invata sa realizezi smoothie-ul verde perfect Vrei sa incluzi mai multe legume proaspete in dieta ta, dar nu stii cum sa faci acest lucru?
Tags: smoothieverdehidratareghimbirlamaie

Consumul zilnic de alimente proaspete iti intareste sistemul imunitar si imbunatateste starea de sanatate. Totusi, in urma procesului de preparare se pot pierde numeroase substante nutritive, precum vitamina C, care se deterioreaza la contactul cu caldura. Astfel, prepararea unui smoothie verde sau a unui suc gustos din legume proaspete iti poate oferi cantitatea zilnica necesara de nutrienti.

Bauturile obtinute din verdeturi sunt gustoase, foarte hidratante si mentin fibra naturala a alimentelor, motiv pentru care iti prezint mai jos pasii de urmat pentru obtinerea unui smoothie perfect.

 

1. Opteaza pentru unul din lichidele: apa, apa de cocos neindulcita, lapte de migdale, orez sau soia pentru a folosi 200 de mililitri ca baza pentru smoothie-ul tau.

2. Adauga doua cani pline cu frunze tocate de varza alba sau chinezeasca, nap, salata verde sau spanac.

3. Adauga jumatate de ceasca de legume cu aroma intensa, alegandu-le pe cele care iti plac cel mai mult dintre frunze de sfecla, frunze de papadie, mustar, patrunjel, stevie, coriandru.

4. Adauga jumatate de cana de fructe si legume taiate si foloseste-te de mixuri congelate daca vrei sa obtii o bautura spumoasa si rece. Daca optezi pentru fructe proaspete combina cel putin doua arome preferate alegand intre jumatate de mar sau banana, coacaze, cirese, afine, struguri, jumatate de portocala sau mandarina, felii de piersici sau pere, bucati de ananas, zmeura sau capsune.

5. Adauga doua linguri de grasime sanatoasa precum avocado, caju inmuiate in apa 30 de minute, seminte de chia, ulei de cocos, ulei de in, unt de nuci, alune, migdale sau floarea-soarelui.

6. Adauga doua arome din cele enumerate mai jos, experimentand cu cantitatile pana cand obtii un smoothie pe gustul tau.

Indulcitori: curmale fara samburi, samburi de artar, gem fara zahar, jeleu, suc de fructe.

Condimente: nucsoara, scortisoara, ghimbir macinat.

Alte arome: suc de lamaie proaspat, ghimbir proaspat ras, pudra de cacao, vanilie sau extrat de migdale.

Imediat ce ai terminat de adaugat toate ingredientele in blender poti adauga si doua cuburi de gheata, apoi porneste aparatul pana la omogenizare, aproximativ 30 de secunde. Daca este necesar si te se pare compozitia prea groasa poti adauga mai mult lichid folosit ca baza (vezi pasul 1).

Un astfel de smoothie este plin de vitamine, minerale, antioxidanti si fibre ce contribuie la nevoile organismului de zi cu zi, inclusiv hidratare.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Revista GRATUITA
20 remedii naturale si retete pentru o inima sanatoasa

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "20 remedii naturale si retete pentru o inima sanatoasa".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
20 remedii naturale si retete pentru o inima sanatoasa

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "20 remedii naturale si retete pentru o inima sanatoasa".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



Revista GRATUITA
20 remedii naturale si retete pentru o inima sanatoasa
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "20 remedii naturale si retete pentru o inima sanatoasa".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice