Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

10 sfaturi alimentare pentru a scapa rapid de grasimea nedorita

de la 28 Iul. 2022
10 sfaturi alimentare pentru a scapa rapid de grasimea nedorita Grasimea excesiva de pe abdomen, brate si picioare este, in primul rand, un semn ca alimentatia ta de zi cu zi este precara. Exista insa si motive bazate pe anumite conditii ale sanatatii care sporesc aparitia kilogramelor in plus, insa nu vom discuta in articol despre acestea.
Tags: siluetacum sa scapi de kilogramele in pluscum sa reduci grasimeasfaturi alimentare

Procesul prin care trebuie sa scapi de grasimea excesiva de la abdomen, brate si picioare nu este usor, insa cu putina perseverenta vei reusi sa ai rezultate in acest sens. Medicii de specialitate recomanda sa mergi la sala sau sa faci sport macar de 2 ori pe saptamana, dar si sa ai o alimentatie adaptata organismului tau.
 

10 sfaturi alimentare pentru a scapa rapid de grasimea nedorita
 

1. Trebuie sa te disciplinezi si, inainte de a schimba meniul zilnic, este bine sa reduci portiile alimentare, dar si bauturile. Renunta la alcool si la sucurile carbogazoase pe care le regasim in magazine.
 

2. Este bine ca inainte sa consumi anumite produse sa citesti eticheta si sa le eviti pe cele care au mult zahar, grasimi si calorii. Ideal ar fi, de asemenea, sa numeri, pe cat posibil, numarul de calorii din meniul tau de zi cu zi. 
 

3. Mananca portii mai mici, astfel incat sa reduci numarul de calorii de 300 fata de cel pe care trebuie sa il ai in mod normal. In acest fel vei intra in deficit caloric si vei pierde din greutate.
 

4. Alege sa consumi, la fiecare masa, legume. Legumele de sezon sunt cele pe care trebuie sa le cumperi in principal, mai apoi cele pe care le gasesti tot timpul in magazine. Atentie! Metoda prin care le gatesti este la fel de importanta: evita prajelile sau folosirea uleiului in exces.
 

5. In fiecare zi mananca, ca gustare intre mese, un fruct proaspat. Acesta poate fi consumat in locul unor produse care contin mai multe calorii, dar si atunci cand simti nevoia sa mananci ceva dulce, cu mult zahar.
 

6. Mananca alimente care contin fibre, precum anghinare, mazare, avocado, orez brun, paste din grau integral, pere, prune, fulgi de ovaz, etc. Fibrele sunt satioase si nu vei simti nevoia de a manca mai mult decat iti este necesar.
 

7. Pe timpul verii include in dieta ta pepene rosu din abundenta, pentru ca pe langa efectele hidratante pe care le are asupra organismului tau, reuseste sa stimuleze arderea grasimilor cu ajutorul antioxidantilor din compozitia lui. 
 

8. Incearca sa mananci zilnic 3 mese principale si 2 gustari. Mesele trebuie sa fie cat mai echilibrate, adica sa contina si nutrienti, proteine, fibre si carbohidrati, ca sa iti tina de foame. In acest fel nu vei fi tentat sa mananci si alte produse mai putin sanatoase.
 

9. In cazul in care iti place carnea foarte mult, trebuie sa o eviti pe cea rosie, mai grasa, si sa consumi mai des carne alba, precum cea de pui sau de peste.
 

10. Indiferent cat de anevoios ti se poate parea acest proces, nu o lua nicioddata pe `scurtatura`. Daca te vei infometa vei slabi, poate, mai rapid, insa in scurt timp vei reveni la numarul de kilograme anterior.

 

O alimentatie echilibrata, proaspata si moderata, combinata cu activitate fizica de cel putin 2-3 ori pe saptamana te va ajuta cu siguranta sa scapi de grasime si de kilogramele nedorite. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016