Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

Sugestii sanatoase pentru o masa de pranz copioasa la birou

de la 30 Iun. 2022
Sugestii sanatoase pentru o masa de pranz copioasa la birou Alegerile pe care le facem in materie de alimentatie sunt foarte importante, mai ales cand vine vorba de masa de pranz. Ideal ar fi sa va pregatiti mancarea de acasa cu o zi inainte pentru a va bucura de mese sanatoase si copioase.
Tags: alimentatie sanatoasamasa de pranzpranz sanatos

Daca nu mai stiti ce sa mancati la masa de pranz atunci cand sunteti la birou, va venim in ajutor cu o serie de sugestii sanatoase si simple, pentru a nu mai comanda produse fast-food sau pline de uleiuri si alte grasimi.
 

1. Somon afumat cu 2 felii de paine de secara prajita
Somonul este un peste care contine Omega3 si contribuie in mod esential la sanatatea dumneavoastra, mai ales daca nu este consumat in exces. Este la fel de bun si pentru pranz, daca il consumati alaturi de cateva legume la gratar si 1-2 felii de paine de secara. Daca nu aveti suficient timp ca sa gatiti totul, puteti lua pestele gata preparat din magazine.

 

2. Cartof dulce copt cu salata de varza
O alta varianta delicioasa pentru un pranz sanatos este caroful dulce. Trebuie sa il puneti la cuptor cu o seara inainte pentru ca nu veti avea timp suficient de dimineata. Poate fi asociat cu o salata proaspata de varza sau alte legume de sezon.

 

3. Tabule de quinoa cu salata de rosii si ceapa rosie
Chiar si o salata simpla cu rosii, ceapa, branza si castraveti este suficienta pentru masa de pranz, insa daca simtiti nevoia sa aduceti un plus preparatului, puteti include si tabule de quinoa. Acestea se pregatesc destul de usor: puneti la fiert doua pahare de apa, iar cand apa incepe sa fiarba adaugati quinoa si lasati-o sa clocoteasca cel putin 10 minute. Dupa ce ati oprit focul lasati-o sa se raceasca in timp ce absoarbe toata apa.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016