Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

Ce alimente sa alegi pentru un mic dejun hranitor

de la 31 Mar. 2021
Ce alimente sa alegi pentru un mic dejun hranitor Micul dejun este o masa care, asa cum stiti, nu trebuie omisa niciodata. Pe langa faptul ca stomacul NU va roade in gol pana la ora pranzului, veti avea si energia necesara pentru prima parte a zilei.
Tags: mic dejun hranitorce sa mananci la micul dejun

Micul dejun poate fi o masa delicioasa, aleasa in functie de preferintele tale.

Iata ce alimente sa alegi pentru ca micul dejun sa fie suficient de hranitor:

1. Fructe

Fructele pot fi alegerea perfecta pentru masa de dimineata. Le poti consuma atat simple, cat si in iaurturi sau alaturi de alte ingrediente si seminte.

2.Fulgi de ovaz sau alte seminte

Pentru o masa satioasa de dimineata poti alege fulgi de ovaz, in combinatie cu fructe, miere sau nuci. Sunt extremi de deliciosi si iti vor tine de foame timp indelungat.

3. Legume

Chiar si legumele sunt potrivite pentru o masa usoara de dimineata. Alege rosii, castraveti sau ridichii (pentru aceasta perioada), alaturi de o omleta cu cascaval. 

4. Branzeturi

Branza, cascaval, iaurt sau alte lactate sunt potrivite pentru masa de dimineata, insa nu consumate in exces. Se combina minunat cu legumele verzi si sunt surse bogate de vitamine si minerale!

 


Tu ce mananci dimineata?


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016