Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

Strategii eficiente impotriva furiei

de la 03 Mar. 2020
Strategii eficiente impotriva furiei Furia face parte din emotiile noastre. Cu totii avem momente cand nu mai suntem foarte rationali si reactionam furios in urma unor evenimente mai putin placute. Desi aceasta emotie este considerata ca fiind destructiva, uneori ne ajuta sa stabilim anumite limite in relatiile interpersonale si sa ne protejam principiile si valorile.
Tags: furiestrategii impotriva furiei

Totusi, atunci cand devenim furiosi in urma unor evenimente minore si nu mai reusim sa gestionam situatiile in mod civilizat si politicos, trebuie sa apelam la cateva strategii care ne vor invata cum sa ne controlam mai usor emotiile.

Iata ce trebuie sa faci atunci cand furia a pus stapanire pe tine:

1. Afla evenimentele sau situatiile care iti declanseaza furia

Daca ai inceput sa devii furios destul de des si nu poti controla acest lucru, trebuie sa fii atent la situatiile care iti declaseaza aceasta emotie. Poate fi un gest, timpul pe care il petreci la coada la magazin sau chiar traficul aglomerat. Afla care sunt evenimentele care iti declanseaza furia si invata sa le gestionezi mai usor. Pentru inceput, poti incerca sa eviti acele circumstante.

2. Calmeaza-te atunci cand apar primele semne ale furiei

Starile furioase nu apar aproape instant, ba chiar exista cateva semne premergatoare acestei emotii. Invata sa te cunosti mai bine si sa descoperi care sunt primele semne ale furiei tale. In acele momente trebuie sa te calmezi, pentru a nu escalada un punct mai intens al furiei tale. 

3. Evita situatia

Daca ai recunoscut primele semne, precum batai mai puternice ale inimii sau caldura la nivelul fetei, cumulata cu roseala, pe langa faptul ca trebuie sa te calmezi, poti alege sa parasesti situatia respectiva. Iesi afara sa iei o gura de aer proaspat. In acest fel te vei relaxa si vei uita de lucrurile care te-ai agitat si infuriat.

4. Exprima-ti sentimentele

O alta metoda prin care iti poti infrunta furia este sa vorbesti despre aceasta. Daca te-ai simtit furios in urma unei nedreptati, poti discuta cu persoana respectiva pentru a indrepta situatia. Totusi, daca consideri ca vei face mai mult rau si ca nu iti poti controla furia, alege sa impartasesti aceste sentimente cu cineva de incredere. In acest fel te vei descarca si vei gestiona civilizat situatia. Mai mult decat atat, daca nu te simti pregatit sa vorbesti despre acel lucru, poti sa iti indrepti atentia spre anumite momente placute si amintiri care iti redau o stare de bine.

5. Schimba modul in care gandesti

Desi poate parea greu sa schimbi felul in care gandesti, nu este imposibil. Atunci cand te confrunti cu o situatie care te infurie, alege sa iti spui in minte lucruri precum “O sa fie bine!”, “Nu va mai dura mult coada”, pentru a reusi sa nu iti alimentezi furia. De asemenea, poti sa iti imaginezi situatia respectiva mult mai rea decat este de fapt, inainte de a ajunge sa o experimentezi, pentru a nu fi luat prin surprindere.

Semne prin care recunosti ca furia ta a devenit o problema:

-apare foarte des;
-este foarte intensa;
-tine foarte mult;
-devii agresiv;
-iti afecteaza munca si relatiile.


Furia nu este intotdeauna o emotie negativa, insa trebuie sa inveti sa tii sub control aceasta stare, pentru a nu risca sa iti indepartezi apropiatii sau chiar sa iti pierzi jobul. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.67 din 5 - 3 voturi.
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016