Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

5 alimente care NU trebuie sa lipseasca din cosul de cumparaturi

de la 18 Feb. 2021
5 alimente care NU trebuie sa lipseasca din cosul de cumparaturi Alimentatia sanatoasa este un aspect foarte important de care trebuie sa tinem cont zilnic. Iar cumparaturile trebuie sa fie pe masura.
Tags: alimentatie sanatoasaalimente pe care trebuie sa le pui in cosul de cumparaturi

Daca vrei sa iti schimbi stilul de viata si sa consumi produse mai usoare si fara prea multe calorii, insa satioase astfel incat sa nu ti se faca foame imediat, urmareste lista de mai jos:

1.Ciupercile

Ciupercile sunt sursa importanta de proteine, grasimi si carbohidrati de care are organismul nostru nevoie si nu sunt foarte grele. Le poti transforma in supe sau chiar ca garnitura pentru anumite retete.

2. Peste

Pestele contine omega 3 si grasimi sanatoase pe care trebuie sa le incluzi neaparat in meniul zilnic. Asa ca nu ezita si consuma mai des peste. Este ideal pentru masa de seara.

3. Citrice si alte fructe

Fructele, indiferent de tipul lor, trebuie sa se regaseasca pe masa ta. Sunt ideale in shake-uri, salate de fructe sau chiar simple, ca gustare intre mese.

4. Lactatele

Nici lactatele nu trebuie omise. Aveti o gama larga din care sa alegeti: branzeturi, iaurturi, cas, etc. Pot fi consumate cu usurinta dimineata, alaturi de un oua si putin avocado.

5. Semintele 

Semintele de ovaz, de in si nu numai, sunt bogate in fibre si carbohidrati complecsi sanatosi. Le poti integra in prajituri, milkshake-uri sau alte preparate.

 

Care sunt alimentele de care nu te poti lipsi?


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016