Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

4 alimente care iti pot regla glicemia

de la 07 Ian. 2022
4 alimente care iti pot regla glicemia Pentru a mentine un nivel sanatos si optim al zaharului din sange trebuie sa ai o dieta simpla si echilibrata. Acest lucru se aplica atat persoanelor care au diabet sau alte afectiuni care influenteaza in mod direct glicemia, cat si celor care vor sa aiba grija de sanatatea lor.
Tags: cum sa reglezi glicemiaalimente care regleaza glicemia

Este recomandat sa renunti la dulciuri sau la produsele de patiserie, cat si la alimentele grase sau fast-food. Incearca, de asemenea, sa eviti prajelile, sucurile carbogazoase si sosurile in mancare.
 

Iata 4 alimente care iti pot regla glicemia:
 

1. Carnea alba
 

Daca nu pot sa renunti la carne, ar fi mai bine sa o consumi pe cea alba, de pui sau de peste. Aceasta are un nivel mai scazut de glucide decat cea rosie si nu iti va influenta nivelul glicemiei din sange.
 

2. Legume cu frunze verzi
 

Daca ai probleme cu glicemia ar fi bine sa iei in calcul consumul de legume cu frunze verzi cel putin o data pe zi. Sunt extrem de sanatoase si contribuie si la sprijinirea sistemului imunitar cu vitamine si minerale importante.
 

3. Legume crude
 

Ar fi bine ca din alimentatia ta sa nu lipseasca legumele crude, precum morcovii, castravetii, ardeii, rosiile, insa le poti consuma si pe cele de sezon, proaspete. Le poti folosi ca garnitura pentru carne, in salate sau alte preparate raw.
 

4. Produse care contin fibre
 

Chiar si fibrele au un rol important in reglarea glicemiei din sange. Aici amintim fulgii de ovaz, hrisca, taratele de grau, pe care ii poti consuma cu usurinta la micul dejun, alaturi de lapte proaspat, banane si o lingurita de miere.

 

 

 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Revista GRATUITA

Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA

Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0

Revista GRATUITA

Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016