Mereu am simtit ca cea mai buna cale de a invata ceva nou este sa urmezi acel grup de oameni pe care ii admiri si sa inveti din munca pe care o depun pentru a ajunge a success. Social media este un exemplu bun in acest sens.
Sunt o serie de oameni care au gasit drumul spre succes prin acest canal de comunicare. Sunt influenceri urmariti de mii si zeci de mii de alti oameni care ii considera modele demne de urmat sau care pur si simplu rezoneaza cu felul lor de a gandi.
Nu, nu trebuie sa acaparezi intregul internet cu afacerea ta
Nu, nu trebuie sa fii peste tot daca iti doresti sa castigi vizibilitate. Poate ca te surprinde dar cele mai mari branduri nu sunt active pe orice retea sociala. Contrar, reprezentantii lor isi dedica majoritatea timpului si a eforturilor construind audienta pe retelele care sunt cele mai relevante pentru ei din acest punct de vedere. Asta nu inseamna ca vor ignora alte retele, ci ca au luat decizia de a se concentra pe siteuri unde audienta este cel mai usor de abordat, pe segmental lor.
Foloseste imagini si clipuri cat de des poti
Aproape fiecare postare a specialistilor in social media contine cate o imagine sau clip video. Acesti experti nu folosesc aceste materiale in lipsa de altceva mai consistent, ci le utilizeaza pentru a atrage atentia audientei si pentru a prezenta, direct sau nu, idei si valori in care ei si brandul lor cred.
Taguieste persoanele mentionate in postari
Atunci cand postezi imagini de la un anumit eveniment sustinut de tine si echipa ta, este important nu doar sa pozezi cat mai multa lume si cat mai multa lume influenta, dar sa ii si taguiesti in postarile tale.
In felul acesta, mesajul va avea mai multe sanse sa ajunga nu doar pe pagina ta oficiala, dar si in paginile celor pe care ii taguiesti, care pot avea acces, la randul lor, la sute si mii de followers. Mai mult de atat, iti vei asocia brandul/pagina cu oamenii influenti pe care ti-I doresti.
Da-le follow la randul tau celor care te urmaresc
Se creeaza astfel o retea de persoane cu aceleasi preocupari si interese, care poate fi de un real folos in dezvoltarea orcarui produs. Daca vei intra pe paginile diversilor influenceri, vei vedea ca majoritatea au cam aceleasi persoane in lista, dintre cei care fac parte din domeniu.
Foloseste hastag pe toate retelele aferente
Desigur, in ultima vreme tot mai multi oameni folosesc hashtagul in scop de amuzament, insa ele sunt utile pentru ca aduna laolalta persoane interesate de un anumit subiect, care fac parte din industrie.