Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

De cate grame de fibre are nevoie zilnic o persoana?

de la 22 Mar. 2018
De cate grame de fibre are nevoie zilnic o persoana? Un regim alimentar care contine o cantitate mult prea mare de fibre poate provoca balonare si constipatie.
Tags: fibresanatate

Aceste efecte secundare incomode pot sa apara atunci cand o persoana mananca mai mult de 70 de grame de fibre pe zi.

Vom vedea in continuare cate fibre sunt necesare pentru un organism sanatos.

Fibrele reprezinta substante de balast, care se gasesc numai in fructe, legume si cereale.

In general, consumul de fibre intr-o cantitate mare este o problema mai putin intalnita decat consumul de fibre intr-o cantitate mica. De exemplu, doar 5% dintre americani indeplinesc recomandarile zilnice in ceea ce priveste cantitatea de fibre necesara pentru a avea un organism sanatos, scrie medicalnewstoday.com.

Cantitatea optima de fibre variaza in functie de sex si varsta.

Academia de Nutritie din SUA recomanda urmatoarele cantitati de fibre:

- 25 grame pe zi pentru femeile adulte;
- 38 grame pe zi pentru barbatii adulti;
- 21 de grame pe zi pentru femeile cu varste de peste 50 de ani;
- 30 de grame pe zi pentru barbatii cu varste de peste 50 de ani;
- cel putin 28 de grame pe zi pentru femeile insarcinate sau cele care alapteaza.

Un regim bogat in fibre este esential pentru mentinerea sanatatii sistemului digestiv. De asemenea, este strans legat de scaderea tensiunii arteriale si de un risc redus de probleme cardiace, diabet si obezitate.

Totusi, consumul de mai mult de 70 de grame de fibre pe zi poate provoca efecte secundare inconfortabile, iar unii oameni le pot simti dupa doar 40 de grame de fibre.

 

Sursa foto: pexels.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.19 din 5 - 13 voturi.

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016