Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

5 lucuri de care sa tii cont atunci cand iti pregatesti masa

de la 12 Oct. 2021
5 lucuri de care sa tii cont atunci cand iti pregatesti masa In general, tindem sa tinem cont de caloriile pe care le punem in farfurie, insa nu le asociem neaparat cu tipul nostru de organism sau cu activitatile pe care le facem in ziua respectiva.
Tags: 5 lucruri de care sa tii cont cand pregatesti masaalimentatie sanaoasaalimentatie echilibrata

Un metabolism rapid poate arde mai rapid caloriile si nu este neaparat bine sa te subnutresti. De asemenea, daca esti o persoana activa care merge la sala si face activitate fizica zilnic, trebuie sa ai o masa consistenta.

De aceea este indicat sa tii cont de mult mai multe lucruri atunci cand iti incarci farfuria inaintea unei mese copioase.

5 lucuri de care sa tii cont atunci cand iti pregatesti masa

1. Fiecare organism este unic

Pentru ca fiecare organism este unic, reactiile pe care le poate provoca o anumita dieta difera si ele, de la persoana la persoana. De aceea este bine sa tii cont de alimentele care tie iti fac bine si pe care organismul tau le poate tolera, indiferent de numarul de calorii.

2. Fiecare tip de activitate pe care o desfasuram necesita un anumit consum

Asa cum am mentinat mai sus, este recomandat sa mananci si in functie de activitatea pe care o ai in ziua respectiva. Daca vei consuma multa energie este bine sa nu te zgarcesti atunci cand pregatesti portia.

3.Varsta conteaza

Un alt factor la care trebuie sa te gandesti atunci cand iti pregatesti masa este varsta. Adultii tineri vor consuma mai repede caloriile spre deosebire de o persoana mai in etate, care nu face prea multa miscare.

4. Masa trebuie pregatita in functie de scopul nostru 

Masa trebuie pregatita in functie de scopul nostru, si anume, ne putem propune sa ne redresam glicemia, sa slabim, sa ne mentinem la o anumita greutate, sa crestem masa musculara sau pur si simplu sa mancam mai sanatos.

5. Mananca in echilibru cu energia consumata

Un alt lucru de care trebuie neaparat sa tinem cont este cantitatea pe care o ingeram, in raport cu energia pe care o consumam. Daca mancam mai mult decat este necesar, ne vom ingrasa si nu vom avea o stare de bine.

 

 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Revista GRATUITA

Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA

Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0

Revista GRATUITA

Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016