Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

3 obiceiuri care te ingrasa

de la 21 Apr. 2021
3 obiceiuri care te ingrasa Pierderea in greutate este o lupta continua pentru persoanele care sunt supraponderale sau pentru cele care vor sa mai dea jos cateva kilograme, pentru a avea un corp tras prin inel.
Tags: obiceiuri care ingrasacum sa slabesti sanatos

Acest ideal nu este deloc greu de obtinut daca esti constient de anumite obiceiuri pe care le faci, uneori in mod involuntar, dar care contribuie la stoparea procesului de slabire. 

Obiceiuri care te ingrasa:

1. Mancatul la restaurant

Daca atunci cand mergi la restaurant comanzi mancare sanatoasa, dar totusi nu reusesti sa slabesti deloc, trebuie sa intelegi ca aceste preparate nu se compara cu cele pe care le poti pregati tu, acasa, pentru ca sunt mult mai calorice. Indicat este sa mananci mai rar in oras si sa iti pregatesti tu singur mesele. In acest fel vei stii sigur cata sare, ulei sau grasimi folosesti.

2. Alcoolul

Alcoolul poate fi comparat cu zaharul atunci cand discutam despre pieredea in greutate. De accea iti pune bete in roate atunci cand vrei sa scapi de kilogramele in plus. Cel mai bine ar fi sa renunti la el sau sa il consumi mai rar.

3. Iei gustari tot timpul

Pentru sanatatea noastra, este bine sa avem cel putin 2-3 gustari pe zi. Insa nu este bine sa exageram cu acestea, pentru ca ne putem ingrasa. Si nu discutam numai despre gustarile „planuite”. Chiar si faptul ca gusti diferite alimente si preparate de-a lungul zilei este un obicei nesanatos.

 


Incearca sa renunti la obiceiurile de mai sus pentru a reusi sa slabesti. De asemenea, mare atentie la cantitatea portiilor!


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016