Sunt de acord cu politica de cookie-uri

Cum sa scapi de kilogramele nedorite intr-un timp scurt

de la 15 Aug. 2018
Cum sa scapi de kilogramele nedorite intr-un timp scurt Nu este neaparat usor sa scapi de kilogramele nedorite, fie ca este vorba de 2 sau 9 kilograme. Nu numai ca acest proces necesita modificari in stilul de viata, ci si destula rabdare.
Tags: kilogramedietaregimstil de viata

Din fericire, stabilirea unui plan poate simplifica si accelera pierderea in greutate.

Iata care sunt cele mai eficiente modalitati de a scapa de kilogramele nedorite intr-un timp scurt:

1) Numara caloriile

Sa numeri caloriile reprezinta una dintre cele mai usoare si mai eficiente metode de a incepe sa pierzi din kilogramele in plus.

Pierderea in greutate are loc atunci cand consumi mai multe calorii decat mananci, fie prin reducerea cantitatii de mancare zilnice sau prin cresterea activitatii fizice.

Sa urmaresti aportul de calorii mareste gradul de constientizare a ceea ce mananci, oferindu-ti notiunile de care ai nevoie pentru a face alegeri sanatoase.

2) Bea mai multa apa

Cresterea aportului de apa constituie o modalitate simpla de a sprijini pierderea in greutate cu efort minim.

Studiile arata ca apa poate ameliora scaderea in greutate prin cresterea temporara a caloriilor pe care corpul le arde dupa masa.

3) Mananca mai multe proteine

Pentru a pierde kilogramele nedorite rapid, este necesar sa incluzi in alimentatia ta mai multe produse bogate in proteine.

Un regim cu un nivel ridicat de proteine este asociat cu scaderea grasimii abdominale, precum si a masei musculare conservate si a metabolismului in timpul pierderii in greutate.

4) Scade numarul de carbohidrati

Scaderea aportului de carbohidrati rafinati reprezinta o alta strategie folositoare pentru accelerarea pierderii in greutate.

Carbohidratii rafinati au fost indepartati de continutul de nutrienti si de fibre in timpul procesarii, ducand la un produs care este slab nutritiv.

In plus, astfel de produse au un indice glicemic ridicat, ceea ce inseamna ca acestea sunt digerate si absorbite rapid. Digestia rapida poate duce la accidente ale nivelurilor de zahar din sange, urmata de cresterea senzatiei de foame.

5) Asigura-te ca dormi suficient

Cel mai important lucru pe care il poti face pentru organismul tau este sa te asiguri ca ii oferi timp suficient de odihna. Totusi, sunt multe persoane care nu se pot odihni corespunzator din diferite motive.

Lipsa de somn reprezinta unul din principalii factori care distrug productivitatea. In plus, oboseala poate duce la probleme de sanatate.

Asigura-te ca dormi cel putin 8 ore/noapte pentru a te putea bucura de un stil de viata sanatos.

 

 

Sursa foto: pexels.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.45 din 5 - 22 voturi.

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016