Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

Ce alimente sa folosesti in meniul zilnic pentru a scapa de senzatia de foame

de la 07 Mar. 2022
Ce alimente sa folosesti in meniul zilnic pentru a scapa de senzatia de foame Atunci cand tii cure de slabire sau cand mananci mai putin pentru a da jos cateva kilograme in plus simti mereu ca iti este foame. Uneori nu prea poti sa rezisti cu aceasta senzatie permanenta si mananci mai mult decat este necesar.
Tags: alimentatie sanatoasaalimente satioase
Ca sa slabesti si sa iti atingi scopul fara sa te infometezi sau sa te chinui, este recomandat de medicii nutritionisti sa introduci in meniul de zi cu zi alimente sanatoase, care pot sa iti tina de foame mai mult timp.
 
Ce alimente sa folosesti in meniul zilnic pentru a scapa de senzatia de foame
 
1. Avocado
 
Avocado este un aliment care a devenit din ce in ce mai popular, atat pentru gustul minunat pe care il are in combinatie cu alte alimente, dar si pentru faptul ca tine de foame si nu trebuie neaparat sa mananci cantitati exaggerate.
 
2. Oua
 
Chiar si ouale trebuie incluse mai des in alimentatie. Contin calciu si proteine animale care reusesc sa iti tina de foame timp indelungat si NU sunt bogate caloric. Ar fi bine sa le alegi pe cele fierte in detrimentul celor prajite.
 
3. Ardei iute
 
Ca sa dai gust mancarii ar fi indicat sa folosesti mai des ardei iute. Pe langa faptul ca retetele tale vor fi extrem de gustoase, nu vei fi simti nevoia sa mananci mai mult decat este necesar. Ardeiul iute contine capsaicina, o substanta care taie pofta de mancare.
 
4. Ciocolata neagra
 
Cadn simti nevoia sa mananci ceva dulce, alege intotdeauna ciocolata neagra. Studiile au aratat ca acest aliment reuseste sa iti taie pofta de mancare. Asa ca nu ezita sa o consumi atunci cand simti nevoia. Atentie insa! Nu trebuie sa exagerezi cu consumul ei, pentru ca vei pune la loc kilogramele pierdute.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016