Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

5 sfaturi pentru a-ti forma obiceiuri alimentare sanatoase

de la 20 Sep. 2017
5 sfaturi pentru a-ti forma obiceiuri alimentare sanatoase Dezvoltarea obiceiurilor alimentare sanatoase nu este un proces atat de restrictiv precum isi imagineaza majoritatea oamenilor care au o alimentatie dezechilibrata.
Tags: obiceiuri alimentarebroccolimic dejuncolesterol

Daca vrei sa mananci sanatos, nu inseamna ca nu iti poti permite ca, din cand in cand, sa dai comanda de pizza ta preferata. In fond, pasul esential in acest sens este sa consumi mai ales produse derivate din plante - legume, fructe, cereale integrale si leguminoase (fasolea, mazarea, lintea), evitand sa mananci alimente foarte prelucrate.

 

Iata cateva ponturi utile pentru a reusi sa iti formezi o conduita alimentara sanatoasa:


1. Diversifica-ti alimentatia

Nu toate substantele nutritive din alimentele care contribuie la mentinerea unei stari de sanatate au fost identificate, deci o alimentatie variata te va ajuta sa iti asiguri o diversitate de ingrediente benefice pentru combaterea diferitelor boli. In plus, acest lucru iti ofera multiple posibilitati de alegere, atunci cand vine vorba despre crearea meselor tale.

 

2. Mai putin este mai bine

Sigur, poti manca oricat de mult spanac si broccoli iti doresti, daca aceste legume se numara printre preferatele tale, dar in ceea ce priveste alimentele cu un continut caloric crescut, portiile ar trebui sa fie cat mai mici. Daca iei masa la restautarant, evita sa comanzi portii extra si imparte aperitivul care ti se cuvinte si cu ceilalti prieteni de la masa. Majoritatea produselor ambalalate, specifica pe eticheta numarul de persoane care pot servi respectivul produs, deci daca gatesti doar pentru tine, ai grija sa nu mananci mai mult de o portie.

 

3. Mananca cereale integrale

Daca esti adeptul mic-dejunurilor rapide, atunci nu trebuie sa-ti lipseasca din bucatarie cerealele integrale, cum ar fi ovazul, graul intreg si orzul. Cerealele integrale sunt mult mai sanatoase decat celelalte pentru ca pastreaza taratele si germenii si astfel, cea mai mare parte a nutrientilor si fibrelor se pastreaza.

 

4. Nu te ingrijora in ceea ce priveste colesterolul

Multi experti in nutritie nu mai impun limite in ceea ce priveste colesterolul provenit din carne sau din produse animale derivate (oua, creveti). Cel de care trebuie sa te feresti este colesterolul rau, asa cum mai este numit si care exista in alimentele procesate, in uleiurile partial hidrogenate si in general a produselor care contin grasimi saturate.
 

5. Limiteaza consumul de carbohidrati rafinati

Carbohidratii rafinati care se gasesc in painea alba, in pastele obisnuite dar si in alte tipuri de produse din comert contin o cantitate redusa de fibre dietetice si prea putine substante nutritive. Pe rafturile magazinelor, vei gasi foarte multe tipuri de faina de grau, numita si faina alba sau rafinata - aceasta este una dintre cele mai nocive alimente pentru sanatate deci trebuie evitate.
 

De asemenea, limiteaza consumul de alimente cu adaos de zahar, cu ar fi sucul si bomboanele. Acestea sunt surse de calorii care contribuie la cresterea in greutate.

 

Sursa: http://www.youne.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4 din 5 - 2 voturi.
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016