Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

5 alimente sanatoase pentru masa de seara

de la 17 Nov. 2022
5 alimente sanatoase pentru masa de seara Alimentele pe care le consumam la cina ar trebui sa fie foarte importante pentru tine, deoarece iti pot influenta somnul sau chiar afecta silueta. De asemenea, cina nu trebuie servita mai tarziu de ora 19, pentru a nu-ti ingreunata digestia.
Tags: cinacina sanatoasace sa consumi la cina

In principiu, masa de seara trebuie sa fie bogata in proteine si saraca in calorii provenite din grasimi saturate si carbohidrati.

 

5 alimente sanatoase pentru masa de seara 

 

Lactatele sunt ideale pentru cina

Laptele indulcit cu miere, iaurturile simple sau cu fructe pot actiona ca antidepresive naturale, ajutand la reducerea tensiunii nervoase cat si anxietatii. Le poti combina cu fructe proaspete, insa ar fi bine sa le eviti pe cele care iti pot provoca aciditate la stomac.

 

Legumele 

O cina ar trebui sa aibe cel putin doua legume verzi precum mazarea, brocoli, rosii sau praz. Ideal este sa le consumi fripte sau la cuptor. Prajelile nu sunt bune in general, cu atat mai mult seara, inainte de somn.

 

Cereale integrale, orezul brun 

Acestea se numara printre alimentele cu o digestie rapida- tin de foame, insa in acelasi timp te ajuta sa eviti balonarea. Sunt excelente in combinatie cu legume la cuptor sau salate fresh.

 

Carnea de pui, vita sau peste 

Carnea asigura o cina hranitoare si gustoasa daca o combini cu  legume preparate la gratar sau la cuptor. Cartofii nu ar trebui sa reprezinte o varianta pentru tine.

 

Fructele

Salatele si fructele sunt potrivite pentru masa de seara deoarece sunt foarte satioase, sarace in calorii si usoare. Pentru a avea un somn odihnitor poti sa mananci inainte de a merge la culcare cateva boabe de struguri rosii.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0

Revista GRATUITA

Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Gateste sanatos. TOP 5 retete BIO".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016