Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Workout alternativ: Urcatul scarilor

de la 18 Aug. 2017 Exclusiv
Workout alternativ: Urcatul scarilor Ai fugit toata viata de urcatul scarilor? Priveste-le altfel de acum incolo! Daca esti unul dintre aceia care sta la etajele superioare si nu are lift la bloc, probabil ca urcatul treptelor este ultima forma de exercitiu fizic pe care ai face-o din proprie initiativa.
Tags: scaricardiosportmusculatorasistem ososinimarespiratietonifiereabdomen

Si totusi, pe cat de intrigant, pe atat de provocator pare acest gen de exercitiu. Pana la urma, contextul si inclinatia catre un anumit gen de exercitiu fizic poate face din urcatul scarilor tipul tau preferat de activitate fizica.

Daca starea de sanatate iti permite, ia in considerare aceasta activitate, nu neaparat pentru a o practica zilnic sau exclusiv, ci pentru a o integra macar in seria de activitati fizice pe care le desfasori pe parcursul unei saptamani. Cu cat sunt mai variate exercitiile efectuate, cu atat mai bine pentru sanatatea ta.

Fiecare treapta este o noua provocare si activitatea in sine are atat beneficii fizice, cat si terapeutice. Iata cateva dintre ele!
 

Poti alege o varietate de spatii

Cu siguranta ca ai scarile tale preferate pe care le urci de cate ori ai ocazia, insa poti gasi trepte de dimensiuni si lungimi variate peste tot prin oras ori in mediul rural, in zone montane, in zone de campie, etc.

Practic, iti poti permite sa exersezi indiferent daca esti acasa sau daca te afli in vacanta ori intr-o deplasare de serviciu. Ca sfat, scarile care duc catre Mausoleul din parcul Carol sunt numai bune pentru o sesiune pe grade de dificultate diferite.

Este unul dintre cele mai puternice exercitii cardio

Este o activitate dinamica ce contribuie din plin la imbunatatirea capacitatii de respiratie si a sistemului circulator, la fel ca alergatul sau inotul.

Contribuie la tonifierea musculaturii in conditii de dinamica, ceea ce inseamna ca ajuta la dezvoltarea armonioasa a acesteia, mai ales in zona picioarelor, a feselor si a abdomenului.

Contribuie la intarirea sistemului osos

Urcatul scarilor implica exersarea cu propria greutate, datorita fortei gravitationale. Prin marirea densitatii osoase, agest gen de activitate te fereste de instalarea precoce a osteoporozei.

Este interactiv

Sunt o multitudine de exercitii pe care le poti incerca atunci cand urci si cobori scarile. De obicei, coborarea este alocata relaxarii muschilor si pregatirii pentru o serie viitoare.

Poti face serii de cate doua, alternand in permanenta tipul de exercitiu, in functie de gradul de dificultate pe care ti-l doresti. Mai mult de atat, cu siguranta ca vor fi si altii ca tine in zona si vei putea face schimb de impresii in privinta exercitiilor si, de ce nu, vei putea lega noi prietenii.

Se adreseaza tuturor varstelor

Acest gen de exercitiu da randament indiferent de varsta sau nivel de pregatire. Este genul de activitate pe care o poti practica la orice intensitate doresti si care iti da la final sentimentul ca ai fost eficient, fiind usor de mentinut ca obicei sanatos.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice