Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Top 5 sfaturi pentru a-ti imbunatati antrenamentul

de la 12 Feb. 2016 Exclusiv
Top 5 sfaturi pentru a-ti imbunatati antrenamentul Cu totii stim cat este de greu sa ne adaptam unui program de fitness. Intr-o zi deja impartita intre slujba, copii, partener, prieteni sau timp personal, e dificil sa gasim motivatia necesara de a ne pune in miscare. Deci, cand ajungem in sala de antrenament, ar fi bine sa profitam la maximum de timpul petrecut acolo.
Tags: sportantrenamentfitness

In timp ce efectele efortului depus la un antrenament incep sa apara cand ne privim in oglinda, sunt sanse sa obtinem rezultate cel putin la fel de bune – sau chiar mai bune – intr-un timp relativ mai scurt daca eliminam cateva obiceiuri “daunatoare” antrenamentului nostru.

1. Discutiile cu prietenii
Compania unui prieten poate fi motivanta in sala de fitness, dar e bine sa lasam socializarea deoparte atunci cand incepem antrenamentul. Nu vom obtine rezultate maxime la antrenamentul cardio daca in acelasi timp le povestim prietenilor ultimele noutati din viata noastra. Pastrati micile discutii pentru partea de incalzire si timpul de recuperare de dupa antrenament.

2. Pauzele mult prea lungi
Este adevarat ca muschii au nevoie de repaus mai ales dupa exercitii solicitante, dar leneveala pe aparate sau plimbatul in jurul automatului de apa nu ne vor aduce rezultate mai bune. Antrenorii de fitness ne recomanda impartirea antrenamentului pe grupe musculare separate. Astfel, in timp ce vom lucra o grupa de muschi, cealalta se va relaxa. O alta recomandare ar fi ca intre seturile de exercitii sa avem o sesiune cardio, pentru a arde mai multe calorii si pentru a ne recupera muscular.

3. Privitul la televizor sau cititul
E posibil sa faca antrenamentul mai usor suportabil, dar privitul la televizor sau cititul in timpul exercitiilor nu face altceva decat sa ne prelungeasca timpul petrecut in sala. Totodata, ne face sa ne pierdem concentrarea asupra exercitiilor. De exemplu, 45 de minute de mers pe banda in timp ce citim ultimul best-seller reprezinta un antrenament bun, insa am putea obtine aceleasi rezultate in jumatate din acest timp, concentrandu-ne strict pe alergare sau alternand intensitatea joggingului la fiecare cateva minute.

4. Folositi miscarile gresite
Indiferent de cat de multa motivatie am avea, indiferent de cat de mult efort am depune, totul se va traduce in timp irosit daca vom face miscarile gresit. Daca nu cunoastem bine exercitiile, riscam sa ne accidentam si de cele mai multe ori nu vom obtine rezultatele dorite de la acel antrenament. Recomandat este sa ne informam inainte de a ne apuca sa lucram, sa vizionam cateva filmulete pe internet sau sa ii punem intrebari antrenorului din sala de fitness.

5. Antrenamentul cu prea multe repetari
Chiar daca ni se pare ca facand 20 sau 30 de repetari la un aparat este o idee buna, putem obtine rezultate mai bune daca vom creste greutatea cu care lucram. Este bine sa incercam sa folosim o greutate adecvata nivelului nostru de pregatire si veti vedea ca numarul repetarilor va scadea. In medie, seriile au intre 8 si 15 repetari. Daca ne simtim in forma, putem creste greutatea.

 

 

 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice