Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Sapte trucuri ce te scapa de febra musculara

de la 10 Oct. 2016 Exclusiv
Sapte trucuri ce te scapa de febra musculara Febra musculara reprezinta durerea si rigiditatea resimtita in muschi la cateva ore sau zile dupa efectuarea unor exercitii fizice intense sau neobisnuite.
Tags: febra muscularastretchingsport

Fie ca te-ai reapucat de sport dupa o lunga perioada de repaos ori ai lucrat intensiv o grupa de muschi, acum febra musculara nu iti da pace si iti creaza dificultati in realizarea celor mai simple activitati zilnice. Afla care sunt cele mai simple sapte trucuri pentru a scapa de febra musculara si a te reintorce in sala de antrenamente.

 

Continua sa faci miscare

Chiar daca exercitiile ar putea fi usor dureroase, punerea sangelui in miscare ajuta muschiul inflamat sa elibereze durerea. Apeleaza la exercitii usoare pentru inceput precum mersul pe jos jumatate de ora, respirand adanc la fiecare 10 secunde si, in acelasi timp, ridicand bratele deasupra capului.

 

Stretching

Acorda-ti zece minute pentru cateva exercitii de stretching inainte de a te relaxa pe canapea in fata televizorului. Intinderea musculaturii va lasa oxigenul sa circule in muschi, ajutandu-i sa isi recapete flexibilitatea si grabind viteza de recuperare a acestora.

 

Ibuprofen

Inghite o pastila de ibuprofen la jumatate de ora dupa antrenament, aceasta reduce durerile musculare si elibereaza tensiunea acumulata in muschi, prevenind aparitia febrei.

 

Maseaza zona dureroasa

Masand zona dureroasa, unde deja s-a instalat febra musculara, reduci senzatia de apasare si repui sangele in miscare, acest lucru grabeste procesul de recuperare.

 

Relaxeaza-te cu o baie calda

Stai pentru cateva minute in apa cat mai calda pentru a elibera presiunea din muschi si a imbunatatii circulatia sangelui. Cu cat circulatia este mai buna, cu atat sangele este mai oxigenat si bogat in substante nutritive ce grabesc recuperarea musculara.

 

Tratament alternativ cald-rece

Aplica 15 minute un pachet de gheata pe zona dureroasa, apoi incalzeste bine zona pentru alte 15 minute si repeta tratamentul de cel putin doua ori. Numeroase studii au demonstrat eficienta tratamentului alternativ cald-rece, acesta punand circulatia in miscare si grabind procesul de recuperare a elesticitatii musculare.

 

Hidrateaza-te

Continua sa bei doi litri de apa pe zi, aceasta fiind cel mai bun rehidrator si evita alcoolul deoarece deshidrateaza si incetineste circulatia sangelui.

 

Sursa foto: ele.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 4 voturi.
Revista GRATUITA
67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



Revista GRATUITA
67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice