Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Fac zilnic exercitii fizice. De ce nu slabesc?

de la 09 Mar. 2016 Exclusiv
Fac zilnic exercitii fizice. De ce nu slabesc? Suntem pacaliti ca pierderea kilogramelor in plus este un drum lin si fara obstacole. De fapt, pierderea in greutate poate fi extrem de grea, obositoare si anevoioasa.
Tags: exercitiiexercitii fiziceslabitexercitii slabitabdomenesportsfaturi slabirestresul

Fiecare corp reactioneaza diferit in fata dietelor si a exercitiilor fizice. Unii oameni pierd kilograme usor, datorita metabolismului rapid si multor altor factori. Aici vom vorbi despre oamenii care nu pierd kilogramele nedorite imediat. 
 

1. Este probabil sa nu poti sa slabesti, pentru ca, desi mananci sanatos, mananci prea mult. Mitul spune ca, daca mananci sanatos, nu conteaza cat mananci. Este posibil sa mananci si mai multe calorii decat mancai inainte de a incepe sa incerci sa slabesti, daca te bazezi pe acest mit. 
 

2. Exercitiile pe care le efectuezi nu sunt eficiente daca sunt doar cardio. Daca exercitiile de sport sunt alcatuite doar din genuflexiuni si abdomene, este posibil sa nu ajungi foarte departe. Este indicata o activitate care implica mobilizarea mai multor grupe de muschi si schimbarea exercitiilor clasice (poti face abdomene cu picioarele ridicate si genunchii flexati intr-un unghi de 90 de grade, rasucindu-ti alternativ corpul intr-o parte si alta). Exercitiile de tip cardio iti pot creste greutatea corpului, deoarece iti dezvolta masa musculara. Exercitiile normale iti consolideaza sistemul osos si te mentin in forma si dupa ce ai petrecut timp fara sa faci sport. 
 

3. Practicarea exercitiilor fizice fara a manca nimic inainte este un pas gresit, deoarece, in aceasta situatie, prin exercitii iti va scadea masa musculara, nu tesutul adipos. 
 

4. Faptul ca mananci seara poate influenta procesul. O masa seara tarziu iti creste temperatura corpului si nivelul de insulina, iar acestea impiedica pierderea in greutate. Incearca sa mananci cu cel putin trei ore inainte de culcare. Gustarile luate dupa cina pot fi si ele daunatoare. In timp ce te uiti la televizor sau citesti poti manca mult mai mult decat te astepti fara sa iti dai seama. 
 

5. Stresul. Aceasta nefericita stare de spirit ne controleaza viata. Pe langa bolile provocate de aceasta emotie, stresul poate impiedica pierderea in greutate, deoarece atunci cand esti stresat corpul tau acumuleaza mai multa grasime.
 

6. Imbatranirea si somnul. Metabolismul nostru incetineste cu 2-8% in fiecare deceniu, iar daca nu dormim cat trebuie este mai greu sa pierdem in greutate, deoarece, fiind obositi, nu putem face exercitiile fizice cum trebuie si riscam, de asemenea, sa alegem mancaruri nesanatoase. Este un fapt demonstrat ca oamenii care nu dorm destul mananca cu 300 de calorii pe zi mai mult decat oamenii care dorm cat trebuie.
 

7. Nu mananci dimineata. Este stiut ca micul dejun este o masa foarte importanta, deoarece ne ajuta sa ne incepem ziua in forta. De obicei, oamenii care sar peste micul dejun ajung sa manance mai mult la pranz si la masa de seara, ceea ce nu este sanatos (oricat ar fi de gustos...). Daca mananci micul dejun, poti reduce senzatia de foame care apare de-a lungul zilei. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.35 din 5 - 10 voturi.
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice