Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cauzele lipsei de energie pe durata antrenamentelor la sala

de la 22 Mar. 2016
Cauzele lipsei de energie pe durata antrenamentelor la sala Obisnuiesti sa te antrenezi in mod regulat, insa observi cum in ultima perioada ai inceput sa te simti slabit si lipsit de energie, insa pui totul pe seama programului incarcat si a oboselii. Afla ca lucrurile nu stau chiar asa!
Tags: sportenergieantrenamente la salalipsa de energie

Pe timpul antrenamentelor de intensitate moderata nu ar trebui sa te simti slabit si nici nu ar trebui sa simti oboseala in picioare dupa doar 10 minute de alergat pe banda. In cazul in care prezinti aceste simptome pe durata a mai mult de doua antrenamente ar trebui sa consulti un medic pentru un consult general. Cu ajutorul unui specialist vei verifica si elimina sau trata afectiuni precum anemia, boli de rinichi, boli de ficat si niveluri anormale ale tiroidei.
 

Exercitiile si energia

In cazul in care te stii sanatos din punct de vedere fizic, afla ca antrenamentele normale ar trebui sa iti alimenteze nivelul energiei in organism si nu invers. Acest lucru se intampla deoarece exercitiile fizice in mod regulat intaresc musculatura, iar pe timpul antrenamentelor presiunea sanguina creste, ajutand distribuirea oxigenului si a substantelor nutritive catre creier, organe si tesuturi. 
 

De asemenea, exercitiile fizice au o buna influenta si asupra starii generale de spirit, ceea ce aduce un plus de energie in organism. Imbunatatind functiile inimii si ale sistemului respirator, exercitiile cardiovasculare pe termen lung iti vor permite sa desfasori cu usurinta activitatile zilnice.
 

Daca te numeri printre persoanele sedentare, lipsite de motivatie si private de energie, te sfatuiesc in cel mai serios mod sa introduci doua andrenamente cardio in programul tau saptamanal. Chiar daca iti va fi greu la inceput, continuand sa exersezi vei observa si schimbarile.
 

Supraantrenarea

Poate fi una din cauzele lipsei de energie si a senzatiei de slabiciune atunci cand, in mod brusc, introducem in rutina zilnica exercitii fizice epuizante. Nu iti ajuti si nici nu iti modelezi corpul daca il supui la mai mult stres si efort decat este dispuns in mod natural. In urma supraantrenamentelor te vei alege doar cu oboseala si intoleranta la antrenamente, deoarece acestea invoca pierderea de energie, lipsa de concentrare, insomnie, dureri de cap, convulsii, pierderea poftei de mancare, scaderea performantei, deshidratare, imunitate scazuta si cresterea pulsului. Daca resimti aceste simptome te sfatuiesc sa intrerupi orice activitate sportiva pentru 5 zile si sa dormi mult, daca simptomele vor persista dupa acest repaos, consulta un medic.
 

Hidratarea

Un organism deshidratat devine un organism slab si lipsit de energie, ce isi va sabota obiectivele antrenamentelor. Nivelul de hidratare a corpului poate fi observat chiar din urina, in cazul in care aceasta are culoare galben inchis te sfatuiesc sa bei imediat un pahar mare de apa. Pentru a-ti asigura hidratarea, ai grija sa bei trei cani cu apa in ultimele doua ore inainte de exercitii, o cana cu apa la fiecare 20 de minute pe durata antrenamentului si doua cani cu apa imediat ce te opresti din activitatea fizica.
 

Nutritia

Din punct de vedere nutritiv, ai nevoie de energie, vitamine si minerale pentru a face fata antrenamentelor si este recomandata o masa usoara cu doua ore inaintea efortului fizic. Aceasta ar trebui sa contina carbohidrati complecsi, regasiti in paste si paine, o portie de proteine si o mica cantitate de grasime. De exemplu, poti incerca un sandwich cu paine integrala, branza slaba, salata verde, rosii, ceapa, iar la 15 minute dupa antrenament poti lua o gustare usoara. Tine cont de numarul caloriilor consumate zilnic si incearca sa aproximezi la 1200.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.63 din 5 - 12 voturi.
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice