Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Antrenorul personal de fitness potrivit. Cum il alegi?

de la 28 Apr. 2016 Exclusiv
Antrenorul personal de fitness potrivit. Cum il alegi? Cauti trainerul minune care sa iti lucreze corpul, dar si mintea, sa atingi obiective fizice visate. Lumea fitness-ului iti propune sa alegi dintr-o lista intreaga de traineri, cu programe variate de slabit si tonifiere, toti motivatori de meserie, dar parca pe unii trebuie sa ii eviti.
Tags: fitnessantrenortrainerantrenamentexercitiipersonal trainersportexercitiifizicdietaslabit

Din urmatoarele zece motive care te vor pune sa stergi cateva nume de pe lista:

1. Iti imparte abdomenul in doi muschi. Insista ca exista unul sus si unul jos si te pune sa ii lucrezi separat. Pentru ca muschiul abdominal este doar unul, intreg de sus pana jos, si este adevarat ca sunt exercitii care iti solicita mai mult o parte a acestuia decat cealalta, dar concluzia ramane urmatoarea: nu e un antrenor trecut pe la lectiile de anatomie.

2. Iti promite rezultate rapide. Acesta e antrenorul care te va pune la diete fulger si la exercitii istovitoare doar ca sa te ajute sa iti indeplinesti un tel fals cu efecte de scurta durata.

Pentru ca nu iti spune adevarul despre timpul real de care ai nevoie pentru transformarea pe care ti-o doresti, concluzia este ca nu vrea sa porneasca la drum lung cu tine, sa te sustina si sa isi asume esecurile.

3. Lucreaza dupa mituri, precum: "Doar exercitiile de cardio te ajuta sa slabesti", "Antrenamentul constant si la intensitate redusa reduce mai mult cantitatea de grasime din organism decat cel la o intensitate mai solicitanta" sau "Doar abdomenele reduc colaceii". Pentru ca acestea nu sunt adevarate, ci doar luate de-a gata, inseamna ca acest antrenor isi face meseria dupa ureche.

4. Nu te educa pe tot parcursul perioadei de antrenament, ci te ajuta doar sa executi corect niste exercitii. Acesta este antrenorul care iti va explica ce faceti in ziua de antrenament si atat, nu va vrea sa stii toate informatiile pentru o viata sanatoasa, o dieta adecvata si un regim de miscare chiar si in afara acestuia, astfel incat sa nu mai ai nevoie de el. Pentru ca isi urmareste propriul interes, zi-i "Pas"!

5. Este primul care iti pune mai multe greutati pe bara decat ai nevoie in acel stadiu al antrenamentului. Pentru ca se bazeaza mai mult pe intensitatea si solicitarea unei miscari si nu are in vedere efectul acesteia asupra formei corpului si a ansamblului lui, acest antrenor iti va face muschii mari, uitand de tehnica exercitiilor facute corect si in timp.

6. Antrenorul care nu crede in exercitiile de forta si te alearga la ore intense de cardio ca sa slabesti. Pentru ca ai nevoie sa cresti masa musculara in timp ce pierzi kilograme, acest antrenor nu face o greseala imensa avand doar acest stil de antrenament, dar comite una atunci cand ignora si aceasta parte.

7. Pana si tu te poti prinde de un antrenor dezordonat care te pune sa lucrezi cu piciorul drept si uita de stangul, sa ridici cu spatele si sa nu faci nimic cu picioarele. Pentru ca nu are un program de antrenament cu miscari echilibrate si bine coordonate, efectele negative asupra corpului tau nu vor aparea imediat, dar vor fi de durata: dureri articulare, lipsa coordonarii intre partile corpului la efort.

8. Antrenorul care crede ca stilul lui de antrenament is the best. Sunt multe stiluri, de la HIIT, body pump la pilates, yoga, body building, la fitball sau BOSU, si nici unul nu acopera toata aria de antrenamente posibile pentru intreg corpul. Deci, nici al lui.

9. Alege metoda rusinii ca principala motivare. Nu ai nevoie de un antrenor care te face sa te jenezi de complexele si limitarile tale. Acesta iti lucreaza mintea si nu corpul, si nu asa cum ar trebui. Cauta un trainer pozitiv care sa te asigure ca poti si ai tot ce iti trebuie pana la atingerea scopului propus.

10. Incearca sa iti vanda suplimente de orice fel. Pentru ca se dovedeste constant ca nu de acestea depind rezultatele fabuloase a unui corp lucrat, antrenorul tau nu trebuie sa fie "marketat". In plus, nu te increde in recomandarea nimanui fara o pregatire medicala cu diploma aferenta.

Spor la un antrenor bun!
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice