Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

6 Exercitii fizice simple, de incercat la birou

de la 11 Aug. 2016
6 Exercitii fizice simple, de incercat la birou Oricat de incarcat ti-ar fi programul de lucru, pauzele scurte in care te misti cat de putin, te pot tine departe de medic.
Tags: exercitiu fizicmunca de birousedentarismtonifiererelaxare

Stim cu totii ca statul pe scaun pentru perioade lungi de timp iti afecteaza sanatatea fizica, dar si pe cea psihica.

Petrecem in medie 8 ore pe zi la lucru, stand pe scaun, apoi ne fixam in scaunul masinii pana acasa, intinzandu-ne pe canapea pentru o seara linistita alaturi de cei dragi.

Sunt ore in sir pe care le petrecem zilnic stand, fara a ne gandi la impactul negativ pe care lipsa de exercitiu fizic o are asupra organismului nostru.

Oboseala si surmenajul psihic ne impiedica sa mai acordam atentia necesara semnalelor pe care ni le transmite corpul. Din pacate, ne aducem aminte de importanta miscarii, doar atunci cand incep primele semne de boala.

Problemele pe care le putem dezvolta din cauza lipsei de activitate sunt variate, fiind adesea asociate cu dureri la nivelul coloanei vertebrale, a muschilor spatelui sau a sistemului osos.

Iata cateva exercitii simple si utile pe care le poti incerca la birou:

Ridica-te si aseaza-te fara a te folosi de brate

Este un exercitiu simplu pe care il poti face de fiecare data cand esti singur, putand chiar sa vorbesti la telefon in acelasi timp.

Incearca sa te ridici fara a iti folosi mainile, ci doar forta din picioare, apoi aseaza-te si repeta de cateva ori aceasta miscare.

Poate ca ai mai incercat si in copilarie acest exercitiu care ajuta  la intarirea musculaturii, dar care iti ofera si o stare de bine si o imagine armonioasa asupra propriului corp.

Inlocuieste scaunul obisnuit cu o minge de fitness

Statul pe scaun pentru ore intregi este periculos pentru organism si afecteaza mai ales coloana vertebrala, oricat de comod ar fi acesta.

Incearca sa inlocuiesti chiar si pentru cateva minute scaunul cu o minge de fitness. In felul acesta iti poti antrena muschii de la nivelul spatelui, coapselor si picioarelor, reusind in acelasi timp sa te destresezi.

Indreapta-ti spatele, imbratisandu-te

Imbratiseaza-ti corpul, plasandu-ti mana dreapta pe umarul stang si invers. Inspira, expira si lasa-ti portiunea dintre umeri sa se relaxeze. Este un exercitiu pe care il poti repeta de cate ori simti nevoia si care te ajuta sa eviti durerile severe de spate cauzate de lipsa de activitate.

Foloseste mingea anti stress

O buna modalitate de a elibera din stressul cotidian si in acelasi timp de a tonifia musculatura mainii si a antebratului, este aceea de a folosi o minge anti stress.

Utilizeaza miscari ritmice, astfel incat efortul sa fie unul sustinut. Poti de asemenea sa o folosesti si pentru aruncari la cos, in felul aceasta fiind nevoit sa te ridici de pe scaun pentru a o recupera, spre beneficiul tau.

Apleaca-te, sprijinindu-te de un punct fix

Foloseste scaunul de birou pentru a te apleca si intinde, sprijinundu-te cu ajutorul bratelor, cat de mult iti permite musculatura spatelui.

Repeta de cate ori simti ca este nevoia si nu uita sa acorzi atentie inspiratiei si expiratiei.

Te poti folosi apoi de un alt punct fix pentru a face cateva aplecari pe picior, pentru ca tensiunea acumulata sa se elibereze intr-o masura cat mai mare.

Mergi pe varfuri

Inalta-te pe varfuri si deplaseaza-te pentru cateva minute prin camera, avand bratele indreptate in sus. Mentine pozitia pentru cat mai mult timp si revin-o periodic la cea initiala.

Astfel, iti poti indrepta atat spatele, cat si intregul corp, mai ales daca petreci mult timp pe scaun, intr-o pozitie incomoda. Poti combina acest exercitiu cu rotirile de bazin.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice