Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

Cum poti creste masa musculara in mod natural?

de la 06 Mai. 2018
Cum poti creste masa musculara in mod natural? Vara si-a intrat in drepturi, iar tu incerci sa arati cat mai bine intr-un timp cat mai scurt.

E vara, e cald, si desi anotimpul te-a prins nepregatit si de data asta, esti cu adevarat motivat sa reusesti sa elimini cat mai mult din tesutul adipos si sa cresti cat mai mult la nivel de masa musculara.

Este adevarat ca marele avantaj in a incepe un astfel de program vara, este acela ca poti profita din plin de alimente proaspete si cu putine calorii, de nevoia permanenta de a te hidrata si implicit, de pofta de mancare mai scazuta.

Masa musculara sanatoasa vs. Masa musculara nesanatoasa

Pentru a castiga masa musculara, trebuie sa iti supui organismul la un anumit nivel de stres. Antrenamentul in sine nu este neaparat sanatos pentru organism: pierzi o cantitate semnificativa de lichid, iti consumi o buna parte a resurselor energetice si creezi mini-traume la nivelul musculaturii. Doar daca organismul tau iese in afara zonei de confort vei reusi sa acumulezi masa musculara intr-o prima faza.

Scaderea in greutate este o alta situatie stresanta pentru organism, mai ales pe termen scurt. Concluzionand, ceea ce trebuie retinut este ca a creste masa musculara in mod sanatos este relativ, insa exista o serie de beneficii clare ale acestei decizii. Pentru o persoana cu probleme de greutate, a slabi drastic reprezinta pe termen scurt, o trauma la nivelul organismului, insa pe termen lung, este cea mai buna decizie posibila.

Iata ce poti face pentru a acumula cat mai eficient masa musculara:

Antreneaza-te intens

Cel mai important pas in orice proces desfasurat pe termen lung, este sa reusesti sa te setezi mintal pe acel lucru. Poate suna a cliseu, insa daca nu esti convins zilnic ca vrei sa iti schimbi modul de viata, vei reveni adesea la statul pe canapea.

Scrie pe hartie de ce iti doresti sa castigi masa musculara. Pentru a impresiona pe cineva? Pentru a deveni mai increzator? Pentru a fi vazut drept un leader printre prieteni? Oricare ar fi motivul, asigura-te ca este unul cu adevarat important pentru tine. Te poti ajuta si de poze daca crezi ca ar putea reprezenta un plus de motivatie.

Stabileste-ti un obiectiv

Daca stii deja ce te motiveaza, scrie-ti obiecivele. Asigura-te ca acestea sunt SMART (specifice, masurabile, atractive, realiste si incadrate in timp. Sa cresti masa musculara nu poate fi un obiectiv, insa sa iti imbunatatesti cu 5 kilograme pana la sfarsitul lunii iulie, este. Sa arati bine nu este un obiectiv in sine insa sa iti cresti gradul de atractivitate (subiectiva) pe o scara de la 1 la 10, de la 5 la 8, este un obiectiv in sine.

Stabileste-ti rutina zilnica

Vor fi momente cand iti va fi greu si vei vrea sa renunti, insa daca iti stabilesti corect obiectivele, dar si rutina zilnica, atunci succesul este mai aproape. Gandeste-te la nivelul tau de energie pe parcursul zilei,  si cum poti fi la capacitate maxima.

Rezultatele nu vor aparea doar pentru ca intr-o zi petreci 5 ore la sala si a doua zi nu te mai ridici din pat. Antrenamentul nu trebuie sa dureze mai mult de 1,5 ore, din nevoia de a minimiza pierderea de proteine de la nivelul muschilor cauzata de antrenamentele lungi intense.

Fii perseverent

Asa cum a fost amintit mai sus, este necesar sa iti stabilesti un numar decent de antrenamente pe saptamana pe care sa le urmezi ca atare. Cu cat te tii mai mult de program, cu atat ai sanse sa ajungi mai repede la rezultatele dorite. De asemenea este necesar sa cresti nivelul pe masura ce inaintezi in antrenament. Doar crescand intensitatea, vei reusi sa acumulezi masa musculara.

Hraneste-te corespunzator

Atunci cand iti propui sa realizezi lucruri marete cu corpul tau si decizi sa te lansezi intr-un astfel de program de antrenamente, ceea ce mananc, cat si cand devine esential. Practic, mesele vor deveni a doua parte importanta a procesului prin care treci.

Avand in vedere ca efortul fizic este unul mare, va trebui sa consumi mai multe calorii decat in mod obisnuit, dar si mai bune. Adica sa renunti la zahar, prajeli sau altele asemenea, si sa ai o alimentatie bogata in fructe si legume proaspete, precum si carne. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 4 voturi.
Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
Clic aici si spune parerea ta!

x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016