Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cele mai comune 5 greseli care duc la acumularea de grasime pe abdomen

de la 05 Mar. 2016
Cele mai comune 5 greseli care duc la acumularea de grasime pe abdomen Daca faci tot ce iti sta in putere sa slabesti, insa multitudinea de diete si de antrenamente intense tot nu te ajuta sa dai burta jos, inseamna ca faci unele greseli care te impiedica sa iti indeplinesti scopul.
Tags: slabiresilueta

Noi am identificat cinci motive majore pentru care grasimea de pe talia ta refuza sa se consume.

1. Lipsa de magneziu

Organismul are nevoie de magneziu pentru inima, nervi si muschi, aceasta minerala participand si la activarea a peste 300 de enzime ce asigura buna functionare a multor procese din organism.

Insa acest nutrient important participa activ la reglarea greutatii si la remodelarea corporala. Studiul publicat in Journal of Nutrition a constatat ca un aport suficient de magneziu este asociat cu niveluri mai scazute de glucoza si insulina, care, de altfel, reprezinta niste indicatori de obezitate.

Un alt studiu a constatat ca magneziul are un efect benefic in cazul senzatiei de balonare din timpul menstruatiei. Si anume, avand o cantitate optima de magneziu in organism, femeile se simt mai putin balonate.

Sfat: Cateva dintre alimentele bogate in magneziu sunt: ??legumele cu frunze verzi, fasolea si nucile. Daca doresti sa consumi magneziu sub forma de suplimente alimentare, consulta mai intai un medic.

2. Alimentatie cu prea multa sare

Daca ai o senzatie de balonare dupa ce ai consumat o masa bogata in sare, iata motivul pentru care se intampla asta. O cantitate prea mare de sare in organism provoaca deplasarea apei din sange in piele, iar procesele biologice de consumare a sarii iti pot cauza balonare.

Sfat: Renunta la obiceiul de a adauga sare in mancare. Mai degraba imbunatateste gustul unei mese folosind condimente diversificate.

3. Consumul de bauturi carbogazoase

Bauturile racoritoare carbogazoase sunt pline de calorii fara nutrienti care iti afecteaza silueta. Doar doua pahare pe zi dintr-o bautura racoritoare determina o acumulare a grasimii pe abdomen de 5 ori mai mare decat in mod normal. Cantitatea semnificativa de zahar din bauturile carbogazoase provoaca un apetit excesiv, motiv pentru care consumam mai multe alimente decat am avea nevoie.

4. Somnul insuficient

Daca esti extrem de obosit si mai si simti lipsa constanta de somn, aceasta te impiedica, de asemenea, sa elimini grasimea din jurul taliei. Cercetarile publicate in Jurnalul American de Epidemiologie au constatat ca femeile care au dormit doar 5 ore pe noapte au cu 32% mai multe sanse de a acumula greutate in plus decat cele care dorm mai mult.

Din cauza lipsei de somn, in timpul zilei consumi alimente cu mai multa grasime, iar grelina este responsabila pentru aceasta. Producerea hormonului foamei, cum se mai si numeste, se afla in crestere doar din cauza lipsei de somn.

Sfat: Pentru a regla apetitul si, prin urmare, greutatea si grasimea de pe abdomen, dormi 7-9 ore pe noapte. Pentru a dormi mai bine, scoate dispozitivele electronice din camera si mentine temperatura putin mai joasa decat in restul casei. Temperatura ideala a camerei in care dormi este de 20 - 22 de grade Celsius. Evita consumul de cafeina noaptea tarziu si incearca sa pastrezi o rutina de somn, chiar daca aceasta inseamna sa te trezesti la aceeasi ora inclusiv in week-end.

5. Nu mananci grasimile bune

Organismul reactioneaza diferit in functie de tipul de grasime consumat. Studiile arata ca aportul ridicat de grasimi saturate (cum ar fi cele din carne si produse lactate), creste acumularea de grasime. Pe de alta parte, grasimile nesaturate care contin acizi grasi omega 3, cum ar fi cele din nuci, seminte de floarea soarelui, somon, ulei de masline si avocado, contracareaza toxicitatea si au efecte benefice asupra organismului tau.

Sfat: Echilibreaza aportul de grasimi, deoarece un aport excesiv de grasimi, fie saturate sau nesaturate, poate avea un efect negativ asupra corpului tau.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.33 din 5 - 6 voturi.
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Comentarii

2 comentarii
Clic aici si spune parerea ta!
Cozmina 2015-05-16 05:47:12
Da, este foarte adevarat.Eu nu imi puteam explica de ce acumulez grasime in jurul taliei si de ce mi-e tot mai greu sa ma mentin la greutatea mea obisnuita.Articolul acesta imi confirma motivele, unele dintre ele le banuiam.
CARMEN 2015-04-29 14:35:12
Da foarte interesant ce am citit si cred ca aceasta explicatie a fost suficienta pentru mine pentru a-mi da seama ca intradevar imi lipsesc si mie mineralele.
mai ales ca in ultimul timp am avut tot felul de raceli,infectii,...deci imunitate 0, plus ca acumulez pe zi ce trece grasimi tot mai mult iar masa musculara scade.
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice