Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Afla cum te ajuta consumul de grasimi sa slabesti

de la 12 Feb. 2017
Afla cum te ajuta consumul de grasimi sa slabesti Fructele de avocado au fost considerate, pentru o lunga perioada, fara valoare nutritionala, fiind utilizate doar pentru a adauga gust si consistenta sosului guacamole si burgerilor.
Tags: grasimepastrarea greutatiiacizi grasi

Peste ani, nutritionistii au constatat ca aceste fructe influenteaza pozitiv dieta de zi cu zi, ele avand in compozitie grasime, nutrient cheie pentru pastrarea greutatii.

Cel mai probabil nu te asteptai la asta dar, consumul de grasimi nu trebuie evitat, fiind esential pentru cresterea si dezvoltarea normala a organismului. De asemenea, grasimea ofera energie corpului, protejeaza organele, mentine sanatatea membranelor celulare si stimuleaza absorbtia de substante nutritive. Mai mult de atat, grasimea consumata stimuleaza arderea kilogramelor in plus.

Insa, te sfatuiesc sa acorzi atentie alegerii alimentelor grase deoarece pizza, cartofii prajiti si hamburgerii sunt pline de substante nesanatoase si pot contribui la acumularea kilogramelor in plus, pe cand grasimile nesaturate stimuleaza pierderea kilogramelor nedorite. Include in dieta ta zilnica alimente bogate in grasimi sanatose si substante nutritive precum avocado, peste, legume cu frunze verzi si ulei de masline pentru a declansa procesul de slabire, eliminand colesterolul rau din artere si protejand sanatatea inimii.

Pentru a creste nivelul de energie, organismul are nevoie de trei macronutrienti: carbohidrati, proteine si grasimi. Iar daca organismul tau nu primeste grasimi din alimentatie, atunci nu are suficienta energie pentru a mentine metabolismul functional si a arde calorii.

Un alt rol important al grasimii consumate este de a mentine senzatia de satietate un timp indelungat, nefiind un ingredient usor de digerat si reducand dorinta organismului de a rontai intre mese. Astfel, dietele ce propun un plan alimentar bogat in acizi grasi omega-3 sunt mai usor de urmat decat cele sarace in grasimi ce te fac sa te simti flamand la doar doua ore dupa cina.

Afla din lista de mai jos ce alimente trebuie sa consumi pentru a furniza organismului alimente bogate in grasimi sanatoase:

  • Acizi grasi nesaturati compusi din acizi grasi mononesaturati si acizi grasi polinesaturati, importanti pentru sanatatea organismului. Acestia se gasesc in uleiurile vegetale, nuci, seminte, masline, avocado, peste si fructe de mare.
  • Acizi grasi omega-3 si omega-6 polinesaturati ce pot fi obtinuti doar din alimentatie si sunt cunoscuti si sub denumirea de acizi grasi esentiali. Acestia se regasesc in carne, lactate si uleiuri vegetale obtinute din nuca de cocos sau samburi de palmier.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice