Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 alimente recomandate pentru un somn linistit

de la 08 Mar. 2016 Exclusiv
5 alimente recomandate pentru un somn linistit Nu poti sa dormi? Ai adesea insomnii? Solutia pentru un somn linistit poate fi chiar in bucataria ta!
Tags: alimente somnalimente insomniemozzarellasomonmogdaleterci de ovazbanane

Iata cateva alimente sanatoase care vin cu garantia unui somn odihnitor si de durata.

1. Mozzarella

Poate stii deja, carnea de curcan este bogata in triptofan, un aminoacid care, odata ajuns in organism, produce serotonina cea mult aducatoare de stare de bine. Dar mozzarella contine de doua ori mai mult triptofan. 
 

2. Somonul

Esti surprins? Cunosti foarte bine aceste alimente si totusi, nu te-ai fi gandit sa le consumi la masa de seara. Conform unui studiu recent, consumul a cate 600 mg de acizi grasi Omega-3 pe zi iti garanteaza o ora in plus de somn si reduce cu pana la de 7 ori trezitul in timpul noptii. Astfel ca, serveste la cina o portie de somon, iar daca pestele nu este alimentul tau preferat, il poti inlocui cu un supliment de Omega-3.
 

3. Migdalele

Cu o mana plina cu migdale pe zi iti asiguri aproape 20% din necesarul zilnic de magneziu. Muschii se relaxeaza, la fel si mintea, astfel ca, atunci cand pui capul pe perna, gandurile nu iti mai alearga dezlantuite in timp ce corpul e static. Migdalele sunt si o sursa de triptofan, deci, dublu beneficiu!
 

4. Terciul de ovaz

Stiti ca ciresele sunt producatoare de melatonina, dar ce afli acum este ca si ovazul are acelasi efect. Pentru ca este si plin de carbohidrati, vei adormi oricum. Vei fi doborat de somn chiar inainte sa termini tot din farfurie.
 

5. Bananele

Aceste fructe sunt bogate in magneziu si potasiu, doua ingrediente care relaxeaza musculatura. In plus, la fel ca mozzarella si migdalele, contin mult triptofan, elementul principal intr-un shake de adormit. Iar vestea cea mai buna este ca bananele iti vor adormi si nedorita pofta de dulce inainte de culcare.   

 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.31 din 5 - 8 voturi.
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice