Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

Vitamina B2: Surse si beneficii

de la 31 Aug. 2018
Vitamina B2: Surse si beneficii Vitamina B2 face parte din complexul de vitamine B si ajuta la transformarea grasimilor, carbohidratilor si proteinelor in energie.
Tags: vitamina b2sanatatebeneficii

Complexul de vitamine B include opt vitamine - B1, B2, B3, B5, B6, B7, B9, B12. Asigurarea complexului de vitamine B este foarte importanta pentru sanatatea metabolica si generala.

Vitamina B2, cunoscuta si ca riboflavina, este necesara pentru metabolism si pentru sanatatea ochilor. Aceasta se gaseste in aceleasi surse de alimente ca vitamina B1 - cereale integrale, legume verzi, lapte si oua.

Simptomele unui deficit de riboflavina includ: arsuri, senzatie de mancarime in jurul ochilor, cataracta, par gras, unghii casante, buze crapate, scaderea rezistentei la efort si la infectii.

Vom vedea in continuare care sunt principalele surse de vitamina B2:

1) Tofu: 1 cana - 1 mg de vitamina B2 (76% din doza zilnica recomandata);

2) Lapte cu continut scazut in grasimi: 1 pahar - 0,9 mg de vitamina B2 (69% din doza zilnica recomandata);

3) Somon: 170 grame de somon - 0,8 mg de vitamina B2 (64% din doza zilnica recomandata);

4) Ciuperci: 1 cana - 0,5 mg de vitamina B2 (38% din doza zilnica recomandata);

5) Spanac: 1 cana - 0,4 mg de vitamina B2 (33% din doza zilnica recomandata);

6) Migdale: 1 cana - 0,3 mg de vitamina B2 (20% din doza zilnica recomandata);

7) Avocado: 1 avocado - 0,3 mg de vitamina B2 (20% din doza zilnica recomandata);

8) Oua: 1 ou de dimensiune mare - 0,3 mg de vitamina B2 (20% din doza zilnica recomandata).

 

>> Puteti consulta aici mai multe informatii despre complexul de vitamine B!

 

 

Sursa foto: pexels.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.45 din 5 - 22 voturi.
Revista GRATUITA
77 de sfaturi pentru o viata sanatoasa

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "77 de sfaturi pentru o viata sanatoasa".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
77 de sfaturi pentru o viata sanatoasa

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "77 de sfaturi pentru o viata sanatoasa".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
77 de sfaturi pentru o viata sanatoasa
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "77 de sfaturi pentru o viata sanatoasa".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016