Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

Top 10 alimente bogate in magneziu

de la 05 Sep. 2018
Top 10 alimente bogate in magneziu Consumul de alimente bogate in magneziu reprezinta o modalitate eficienta de a creste nivelul de energie, de a proteja sanatatea oaselor si de a sprijini un somn odihnitor, printre multe altele.
Tags: magneziualimentatiesanatatebeneficii

Expertii recomanda 400-420 miligrame de magneziu pe zi pentru barbati si 300-320 miligrame pe zi pentru femei.

Alimente bogate in magneziu

Alimentele cele mai bogate in magneziu includ: ciocolata neagra, banane, cartofi, arahide, peste gras, macrou, migdale, fasole rosie si tofu, printre multe altele.

1) Ciocolata neagra

28 de grame de ciocolata are 60 de miligrame de magneziu - 15% din necesarul zilnic.

2) Banane

O banana de dimensiune medie contine aproximativ 10% din necesarul de magneziu pentru o zi.

3) Cartofi

Cu aproximativ 50 miligrame de magneziu, un singur cartof de dimensiune medie ofera 10% din doza zilnica recomandata de magneziu.

4) Arahide

O ceasca de arahide are aproximativ 250 miligrame de magneziu, mai mult de 50% din necesarul zilnic.

5) Peste gras

O bucata de somon ofera 25% din doza zilnica recomandata de magneziu.

6) Seminte de dovleac

28 de grame de seminte de dovleac asigura aproape 40% din necesarul zilnic de magneziu.

7) Orez brun

O ceasca de orez brun contine peste 80% miligrame de magneziu, aproape 20% din necesarul zilnic.

8) Spanac

O ceasca de spanac ofera 40% din doza zilnica recomandata de magneziu.

9) Quinoa

Cu 120 miligrame intr-o singura portie, quinoa contine 30% din necesarul zilnic de magneziu.

10) Avocado

Un avocado de dimensiune medie ofera circa 60 miligrame de magneziu.

 

 

Sursa foto: pexels.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.71 din 5 - 14 voturi.
Revista GRATUITA
77 de sfaturi pentru o viata sanatoasa

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "77 de sfaturi pentru o viata sanatoasa".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
77 de sfaturi pentru o viata sanatoasa

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "77 de sfaturi pentru o viata sanatoasa".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
77 de sfaturi pentru o viata sanatoasa
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "77 de sfaturi pentru o viata sanatoasa".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016