Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

Cele mai bune alimente atunci cand tii post

de la 12 Mar. 2018
Cele mai bune alimente atunci cand tii post Fie ca ai ales sa tii post sau fie ca vrei sa reduci cantitatea de carne din regimul zilnic, produsele de origine animala pot fi inlocuite usor cu alimente vegetale bogate in nutrienti.
Tags: sanatatealimentatiepost

Proteinelele au un rol esential pentru organism, iar in prezent doza necesara pentru un adult este estimata la 0.8 g per kg corp, ceea ce pentru o persoana de 60 kg ar insemna circa 50 g de proteine in fiecare zi.

Vom face in continuare o lista cu alimente bogate in proteine, potrivite pentru perioada de post, conform csid.ro.

  • Alune: o ceasca de alune contine 41 grame de proteine;
  • Seminte de dovleac: o ceasca de seminte de dovleac contine 39 de grame de proteine;
  • Ovaz: o ceasca de ovaz contine 26 de grame de proteine;
  • Tofu: jumatate de ceasca de tofu contine 22 de grame de proteine;
  • Fasole boabe rosie: o ceasca de fasole boabe rosie contine 21 de grame de proteine;
  • Fasole boabe alba: o ceasca de fasole boabe alba contine 19 grame de proteine;
  • Linte: o ceasca de linte contine 18 grame de proteine;
  • Burger vegetal:  un burger vegetal contine 11 grame de proteine;
  • Quinoa: o ceasca de quinoa gatita contine 8 grame de proteine;
  • Lapte de soia: o ceasca de lapte de soia contine 7 grame de proteine.

 

Sursa foto: pexels.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.2 din 5 - 5 voturi.
Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016