Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cele mai bune combinatii alimentare care fac minuni pentru corpul tau

de la 05 Mar. 2016
Cele mai bune combinatii alimentare care fac minuni pentru corpul tau Vrei o piele mai frumoasa, oase mai puternice sau o silueta mai subtire? Exista combinatii interesante de alimente care te vor ajuta sa iti atingi obiectivele.
Tags: alimentatia sanatoasa

Broccoli si rosiile = control asupra cancerului

Broccoli si rosiile sunt legume foarte eficiente in lupta impotriva cancerului, iar oamenii de stiinta au descoperit ca impreuna pot asigura o protectie chiar si mai mare.

Intr-un studiu recent, s-a demonstrat ca rosiile si broccoli consumate simultan sunt mai eficiente in incetinirea cresterii tumorilor canceroase de la nivelul prostatei, comparativ cu consumarea lor separata.

Sfat: O ceasca si jumatate de broccoli si doua cesti si jumatate de rosii proaspete taiate in cubulete (sau o ceasca de sos de rosii) vor face magie! Atunci cand comanzi pizza, alege una bogat decorata cu rosii si broccoli sau amesteca aceste legume cu spaghete.

Ceaiul verde si lamaia = o inima sanatoasa

Ceaiul verde cu lamaie ajuta la reducerea riscului survenirii unui atac de cord, si asta multumita catechinelor, antioxidanti pe care acest amestec ii contine. Totusi, unele cercetari au aratat ca organismul nostru absoarbe doar 20% dintre acesti compusi utili.

Vestea buna este ca, atunci cand oamenii de stiinta au adaugat lamaie la ceaiul verde, disponibilitatea de a absorbi catechine, care imbunatatesc sanatatea noastra, a crescut incredibil cu la 80%.

Sfat: Atunci cand faci o ceasca de ceai verde, adauga-i zeama de la o lamaie stoarsa (poti utiliza de asemenea portocale, lamai verzi sau grepfrut). Oamenii de stiinta sustin ca vitamina C din citrice ajuta si ea la absorbtia de catechine.

Oua si mango = o piele mai ferma

Doresti sa iti imbunatatesti aspectul general si fermitatea pielii? Te invitam sa incerci aceasta combinatie puternica! Ouale sunt bogate in mod natural in cei doi aminoacizi esentiali formarii complete de colagen in piele. Toate alimentele bogate in vitamina C, cum ar fi mango, lucreaza cu acesti acizi la cresterea productiei de colagen, iar furnizarea naturala de colagen in organism este reluata dupa scurt timp, iar pielea arata mult mai bine.

Sfat: Adauga omleta si o ceasca de mango proaspat feliat la urmatorul mic dejun, ceea ce va fi suficient pentru nevoia zilnica de vitamina C!

Ardeiul rosu si fasolea neagra = o mai buna imunitate

Doresti in ultima vreme sa eviti carnea, cu scopul de a iti ajuta organismul si planeta? Vei sprjini in mod semnificativ absorbtia fierului in sange daca adaugi ardeiul rosu in dieta ta.

Mai exact, fierul din fasole vine intr-o forma diferita de fierul pe care il primim prin consumul de carne si este mai dificil de digerat in mod separat. Consumul de alimente bogate in vitamina C, cum ar fi ardeiul rosu, aduce fierul in forma care ii este necesara organismului pentru a il asimila mai usor.

Sfat: Potrivit unui studiu, femeile au absorbit de aproape trei ori mai mult fier, atunci cand au adaugat 63 mg de vitamina C la mancare. Aceasta cantitate inseamna o jumatate de cana de ardei rosu tocat.

Ceaiul verde si piperul negru = o silueta subtire

Uita de dietele drastice: la urmatoarea masa pune un pic de piper negru in ceaiul verde.

O cercetare recenta a aratat ca aceasta combinatie ajuta la absorbtia de EGCG, antioxidantul cheie din ceai, care este strans asociat cu formarea de depozite de grasime. Persoanele care beau ceai verde la masa se simt repede satule si exista putine sanse sa simta nevoia de mai multa mancare, spre deosebire de cei care beau la masa apa simpla.

Oamenii de stiinta sustin ca acest lucru se datoreaza faptului ca ingredientele din ceaiul verde interactioneaza cu hormonii care reglementeaza foamea si senzatia de satietate.

Sfat: o lingurita de piper negru poate creste absorbtia de substante utile continute in ceai.

Cicoarea si Kale = oase mai puternice

Kale este regele calciului (contine de trei ori mai mult calciu decat spanacul). Dar oamenii de stiinta spun ca si mai mult calciu se va absorbi din combinatia de frunze de Kale cu frunze de cicoare.

De ce? Aceasta leguma de culoare rosu-inchis este o sursa bogata de inulina, adica de carbohidrati care maresc absorbtia calciului in intestine.

Sfat: Amesteca aceste doua plante intr-o salata delicioasa si incredibil de sanatoasa!

Avocado si salata verde = protectie pentru ten

Corpul tau va absorbi mai multe carotenoide – pigmenti care protejeaza pielea – in cazul in care adaugi avocado la salata. Carotenoidele protejeaza eficient pielea de efectele nocive ale razelor UV.

O cercetare a dovedit ca persoanele, care consuma avocado in salatele lor de spanac si morcovi sau la salata verde, absorb de 15 ori mai multe carotenoide decat cele care nu pun avocado in salate. Carotenoidele au nevoie de un pic de grasime pentru a fi absorbite in mod optim in organism, iar avocado este un candidat excelent in acest sens, deoarece contine o rezerva solida de grasimi mononesaturate sanatoase.

Sfat: Adauga la salata o jumatate de avocado taiata in felii.

Iaurt cu tarate = o digestie mai buna

Iaurtul, in aceasta combinatie, imbunatateste natural imunitatea, pentru ca este plin de bacterii bune si actioneaza ca un probiotic – stimuleaza inmultirea bacteriilor sanatoase de la nivelul tractului digestiv si, astfel, tratarea bolilor.

Sfat: Cauta acele iaurturi probiotice pe care este indicata existenta unor culturi vii si active in ele. Amesteca un pahar de iaurt cu trei sferturi de ceasca de fulgi de tarate.

Caisele si migdalele = un sange curat

Aceasta puternica pereche ajuta la prevenirea oxidarii colesterolului rau, un proces care are loc ori de cate ori colesterolul rau intalneste radicalii, iar colesterolul rau oxidat este daunator pentru ca ajuta la formarea de depozite periculoase in artere. Fitochimicalele din migdale, combinate cu vitaminele antioxidante E si C din caise, reduc oxidarea colesterolului rau.

Sfat: Combina 3 - 4 caise uscate cu migdale si bucura-te de gustari delicioase si sanatoase.

Iaurtul si afinele = un corp puternic

Aceasta este o masa ideala dupa un antrenament greu. Afinele contin ingrediente care imbunatatesc functia creierului, in timp ce iaurtul este o mare sursa de proteine care repara fisurile musculare aparute in timpul programului de antrenament.

Carbohidratii din ambele alimente aprovizioneaza muschii cu glicogen, stocat sub forma de energie (lipsa de glicogen in organism provoaca oboseala). Proteinele din iaurt, de asemenea, ajuta la stimularea hormonului care transmite catre muschi energia condensata in carbohidrati.

Sfat: Daca esti dedicat instruirii intense si doresti sa fii in forma maxima, ar trebui ssa consumi aceasta combinatie de iaurt cu afine imediat dupa antrenament. In primele 15 minute dupa exercitii, corpul tau stocheaza glicogenul in mod eficient.

Uleiul de masline extravirgin si rosiile = protectie impotriva bolilor

Rosiile contin toti cei patru carotenoizi majori (alfa-caroten, beta-caroten, luteina si licopen), precum si trei antioxidanti puternici (beta-caroten, vitamina E si vitamina C), care ajuta in lupta impotriva cancerului si bolilor cardiace.

Vei absorbi cantitati mult mai mari din aceste ingrediente daca alegi sa consumi rosiile cu ulei de masline virgin, bogat in grasimi monosaturate.

Sfat: Adauga putin ulei de masline la sosul de rosii si vei avea parte de o portie bogata in fitochimicale provenite de la rosiile fierte (nu inlatura coaja de la rosii, deoarece aceasta contine substantele hranitoare mentionate).

Fulgii de ovaz si capsunile = o inima mai sanatoasa

Ovazul contine doua fitochimicale importante: avenantramide, care actioneaza ca antioxidanti puternici, si acizi fenolici, care blocheaza inflamatia.

Influenta lor este imbunatatita prin prezenta vitaminei C, care reduce impactul colesterolului rau si ajuta la prevenirea formarii depunerilor nocive din artere ce pot duce la un atac de cord.

Sfat: La portia de fulgi de ovaz consumata la micul dejun, adauga 3 - 4 capsuni taiate.

Ceapa si usturoiul = protectie pentru intregul corp

Aceste vegetale aromatice contin un numar mare de compusi organosulfur, substante chimice bune pentru inima ta si care pastreaza arterele flexibile si fara depuneri daunatoare. Unele dintre aceste ingrediente au fost supuse cercetarilor, datorita capacitatii lor de a detoxifia substantele ce provoaca aparitia cancerului in organism.

Cosumand aceste alimente in acelasi timp, te protejezi si ai grija de sanatatea intregului organism.

Sfat: Gateste aceste doua alimente impreuna. Ceapa si usturoiul fac o baza excelenta pentru supe, sosuri si tocane, si sunt un mare plus de savoare adaugate la alte legume, cum ar fi broccoli, pe care il poti condimenta cu ceapa, usturoi si ulei de masline.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.57 din 5 - 7 voturi.
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Comentarii

7 comentarii
Clic aici si spune parerea ta!
Maria 2015-06-10 09:55:23
Mul?umesc pentru toate informa?iile !!!
Maria Balas
Elena Coada 2015-05-02 12:02:18
Va multumim pentru sfaturi, asteptam si altele cu mult interes si dorim sa le punem si in practica pe cele care ne sunt beneficie.
Irina 2015-04-30 16:07:01
Foarte utile informatii -multumesc din suflet
claudia OLOIERU 2015-04-15 18:23:05
Chiar dac? nu pot face tot ce imi trimite-?i pr. s?n?tatea mea, oricum V? MUL?UMESC! Numai citind - m? simt bine.
Crihan Gica 2015-04-15 04:30:50
Multumesc mult pentru informatiile utile pe care le-am primit!!!
Elena Dobre 2015-04-13 11:13:23
Va multumesc pentru sfaturile interesante si utile de care am sa tin cont pe viitor!
Manciu Victoria Elena Laura 2015-04-11 07:25:07
Mul?umesc pentru toate informa?iile , pe care mi le Trimite?i zilnic
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice