Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 Sfaturi care te vor ajuta sa iti mentii tineretea cat mai multa vreme

de la 24 Aug. 2016
4 Sfaturi care te vor ajuta sa iti mentii tineretea cat mai multa vreme Tineretea este o stare de spirit!
Tags: tinereteorganismsanatatestare de bineechilibru hormonal

Tineretea nu este doar cea mai de pret perioada din viata unei persoane, ci si un subiect in atentia tuturor specialistilor in marketing, care au preocupari in domeniu.

Aceasta iluzie a tineretii vesnice a dat nastere unei intregi industrii a cosmeticelor, a remediilor naturiste si a farmaceuticelor.

Sportul a devenit o modalitate rapida de modelare a corpului intr-o maniera tot mai brutala si mai putin o activitate facuta din placere.

In acelasi timp, chirurgia plastica a devenit modalitatea preferata de modelare corporala a celor care esueaza in a avea un stil de viata echilibrat sau a celor care, intr-un astfel de mediu, fac o obsesie din a arata mereu tineri.

Nu a fost descoperit inca elixirul tineretii, iar metodele drastice de interventie asupra organismului nu sunt cele mai indicate pe termen lung.

Exista insa o serie de lucruri pe care le poti face pentru a mentine cat mai mult starea de bine a organismului, generata adesea de un tonus bun fizic si mintal.

Iata cateva idei:

Hraneste-ti creierul

Nu renunta sa inveti, sa explorezi si sa descoperi in permanenta lucruri noi. Implica-te in activitati cat mai diverse si pastreaza o atitudine optimista.

Lipsa activitatii este cea care provoaca depresie in timp, ca urmare a resimtirii sentimentului de inutilitate sau ratare.

Psihicul este cel care determina modul in care percepem lumea exterioara si implicit, in care reactioneaza organismul la stimulii exteriori, imbatranindu-l inainte de vreme sau contribuind la mentinerea starii de sanatate pentru cat mai mult timp.

Monitorizeaza analizele hormonale

Efectuarea periodica a analizelor hormonale poate ajuta la atingerea unui echilibru hormonal, evitand astfel problemele care ar putea aparea, precum imbatranirea precoce, insomnia, libidou scazut, pierderile de memorie si fluctuatiile in greutate.

Hormonii au un rol foarte important in organism, actionand ca mesageri ai acestuia, responsabili cu monitorizarea proceselor chimice.

Un nivel scazut de testosteron poate inhiba libidoul, in timp ce nivelul scazut de progesteron este asociat insomniei si perturbarilor de somn.

Chiar daca imbatranirea organismului este un proces natural de neoprit, felul in care arati si te simti de-a lungul vietii se afla in legatura directa cu echilibrul hormonal.

Pastreaza stresul sub control

Stresul este direct responsabil pentru imbatranirea corpului, dar si pentru generarea unor boli care se manifesta sever.

Stresul cronic conduce la cresterea in greutate, instalarea insomniilor, aparitia starilor de labilitate psihica dar si a fluctuatiilor nivelului de zahar din sange, facandu-se direct responsabil de aparitia diabetului.

Efectele stresului asupra organismului sunt usor de observat cu ochiul liber. Exista o suferinta la nivelul pielii, prin aparitia ridurilor si a eczemelor de orice fel.

De asemenea, caderea excesiva a parului, pana la postura gresita a corpului, privirea abatuta sau obosita, toate acestea influenteaza felul in care ceilalti ne percep si ne afecteaza pe perioade lungi de timp.

Sportul poate fi un remediu pentru evitarea unor boli si pentru mentinerea unei igienei psihice corespunzatoare.

Prin eliberarea de endorfine in timpul activitatii fizice, se poate restabili balanta hormonala, astfel ca starea generala de bine este mai usor de obtinut.

Odihneste-te suficient

Lipsa somnului conduce la aparitia bolilor cronice, crescand nivelul de stres din organism. Atunci cand ne odihnim, functiile organismului sunt reduse la minimum, lasandu-i corpului posibilitatea de a se recupera dupa o zi plina.

Odihneste-te intre 7 si 9 ore pe noapte si bucura-te de starea de bine pe care ti-o ofera un somn odihnitor. Nu lasa televizorul sau telefonul sa iti intrerupa somnul pe parcursul noptii si nu te culca la ore prea tarzii.

Cel mai bun interval pentru a merge la culcare se presupune ca este cel intre orele 22.00 si 23.00. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.
Revista GRATUITA
67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



Revista GRATUITA
67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice