Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Trateaza acasa durerile de spate

de la 19 Aug. 2016
Trateaza acasa durerile de spate Aproape orice individ resimte, la un moment dat, dureri de spate sub forma de spasme musculare sau crampe.
Tags: dureri de spateexercitiicalmantespasmemusculaturastretchingcontractii

Spasmele reprezinta contractii dureroase sau crampe in muschii spatelui ce sunt, de regula, resimtite in partea inferioara a spatelui. Durerea poate aparea in urma unui antrenament prelungit, supraefortului sau a unei miscari gresite cand te dai jos din pat sau faci curatenie.

Vestea buna este ca poti atenua durerea unei crampe musculare chiar la tine acasa urmand cativa pasi simti.

 

Pasul 1: Calmeaza durerea de spate cu gheta

Durerea unui spasm muscular in zona spatelui poate fi calmata cu usurinta, aplicand gheata invelita intr-un prosop subtire. Roaga un membru al familiei sa aplice gheata in zona dureroasa prin miscari de masare timp de 12 minure, daca durerea persista poti repeta tratamentul rece pe durata intregii zile cu pauze de 20 de minute intre sesiuni. Frigul amelioreaza durerea, reduce inflamatia in muschi si tesuturile inconjuratoare.

 

Pasul 2: Ia un calmant

Daca spasmele musculare apar in urma miscarilor fizice insa fara ruperea ligamentelor, inghite o pastila de ibuprofen sau acetaminofen pentru a elibera durerea intensa si a trata spasmul.

 

Pasul 3: Stretching

Exercitiile de stretching permit exersarea mobilitatii muschilor corpului intr-o maniera simpla, eficenta si fara riscul aparitiei fracturilor. Include in programul tau zilnic 15 minute de stretching pentru a calma durerile de spate si a preveni aparitia crampelor musculare.

Pentru a ameliora durerile de spate cu ajutorul stretching-ului, incearca urmatoarele doua exercitii:

1. Inclinari pelviene (numite si prese pelvine) deoarece consolideaza partea de jos a spatelui si cresc flexibilitatea.

2. Intinde-te pe podea si mentine bratele drepte pe langa corp, incordeaza muschii abdominali si impinge partea de jos a spatelui in sus apoi mentine pozitia timp de 12 secunde inainte de a relaxa.

 

Pasul 4: Exercitii ce slabesc musculatura incordata

Musculatura incordata a spatelui reprezinta una din principalele cauze ale aparitiei spasmelor dureroase ce poti fi evitate cu ajutorul exercitiilor ce slabesc si relaxeaza zona tensionata. Astfel ca, te sfatuiesc sa incluzi in programul tau urmatorul eercitiu.

Intinde-te pe podea cu fata spre tavan, ridica in sus bratul drept si piciorul stang, apoi mentine ambele membre drepte pentru 10-15 secunde inainte de a reveni in pozitia initiala. Repeta exercitiul cu bratul stang si piciorul drept si continua cu cate 10 repetari pentru fiecare doua membre.

 

Sursa foto: webmd.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.88 din 5 - 4 voturi.
Revista GRATUITA
67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



Revista GRATUITA
67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice