Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Zece alimente sanatoase ce nu ar trebui sa iti lipseasca din frigider

de la 19 Oct. 2016
Zece alimente sanatoase ce nu ar trebui sa iti lipseasca din frigider Programul incarcat, oboseala acumulata si viata agitata nu iti permit sa petreci prea mult timp in bucatarie, motiv pentru care trebuie sa ai mereu in frigider alimente ce te pot scoate din incurcatura.
Tags: iaurtulalimente sanatoaselegume verzi

Cumpara alimente usor si rapid de preparat astfel incat sa nu apelezi la catering, sa nu iti pui silueta in pericol cu gustari nesanatoase si nici sa nu cheltui o avere la restaurantele vegane. Iar daca nu ai inca suficiente idei, am pregatit pentru tine o lista cu zece alimente nutritive si sanatoase ce nu ar trebui sa iti lipseasca din frigider.

 

Macrou

Macroul este bogat in proteine ce pastreaza sanatatea inimii, calciu, fier si coenzima Q10, un antioxidant ce previne aparitia semnelor de imbatranire. De asemenea, in macrou se regasesc cele mai scazute cantitati de mercur, motiv pentru care se recomanda consumul saptamanal.

 

Mirodenii proaspete (cimbru, arpagic, rozmarin, busuioc si patrunjel)

Adauga mirodenii fiecarui fel de mancare pentru a profita din plin de gustoasele arome si de proprietatile antioxidate ale acestora. Pastreaza mirodeniile in frigider pentru a le mentine proaspete si pline de nutrienti o perioada cat mai lunga.

 

Ciuperci

Ciupercile creaza propriile depozite de vitamina D prin absorbirea luminii soarelui, fiind unul din putinele alimente cu un continut ridicat in mod natural. Rolul vitaminei D in organism este de a proteja creierul de frig, depresie si oboseala, in special pe timpul iernii cand esti mult mai putin expusa luminii naturale. De asemenea, ciupercile pot mentine sistemul imunitar puternic.

 

Radacinoase (pastranac si napi)

Crescand in subteran, radacinoasele sunt direct expuse vitaminelor si mineralelor din sol, o cana de pastranac avand mai mult de o treime din necesarul zilnic de vitamina C, potasiu si acid folic. Iar napii contin o varietate de vitamine B ce ajuta organismul sa transforme in energie alimentele consumate.

De asemenea, radacinoasele contin fibre ce regleaza nivelul de zahar din sange si crec satietatea, o cana de pastranac avand 6,4 grame, iar o cana de napi 2,3 grame de fibre.

 

Oua

Galbenusul contine grasimi sanatoase, antioxidanti si vitamine precum colina ce contribuie la functionarea normala a creierului si sistemului nervos.

 

Tofu

Bogat in proteine si sarac in grasimi, tofu reprezinta o sursa excelenta de calciu si fier ce ar trebui consumata in mod regulat.

 

Ardei gras

Bogat in fibre ce grabesc aparitia senzatiei de satietate, ardeiul gras contine si numerosi nutienti printre care vitamina A, C si B6. Consuma toate culorile de ardei gras, verde, rosu, portocaliu si galben pentru a beneficia din plin de toti nutrientii, ei continand cantitati diferite din fiecare vitamina.

 

Chefir

Continutul de probiotice regasit in chefir stimuleaza arderile in organism, favorizand pierderea in greutate si determina scaderea tensiunii arteriale. De asemenea, bauturile lactate fermentate pot intari sistemul imunitar si reduce riscul aparitiei cancerului in organism.

 

Branza de vaci

O ceasca branza de vaci cu 1% grasime contine 28 grame de proteine, acopera 12% din necesarul zilnic de calciu si este o buna sursa de fosfor, toate ajutand la intarirea oaselor si prevenind osteoporoza.

 

Legume verzi

Spanacul, brocoli, salata verde si varza creata contin zinc, proteine, fibre, niacina si multe vitamine. De asemenea, legumele cu frunze verzi pot fi consumate ca salate, garnituri si chiar fel frincipal.

 

Sursa foto: simplemost.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.
Revista GRATUITA
67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul".

Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Revista GRATUITA
67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



Revista GRATUITA
67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "67 de trucuri care va ajuta sa preveniti stresul".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice