Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

Vitamina B9: Surse si beneficii

de la 09 Oct. 2018
Vitamina B9: Surse si beneficii Vitamina B9 face parte din complexul de vitamine B si este esentiala pentru buna functionare a organismului.
Tags: vitamina b9sursebeneficii

Complexul de vitamine B include opt vitamine - B1, B2, B3, B5, B6, B7, B9, B12. Asigurarea complexului de vitamine B este foarte importanta pentru sanatatea metabolica si generala.

Vitamina B9, cunoscuta si ca acidul folic, sprijina cresterea numarului de celule rosii in sange. Aceasta se gaseste in cereale integrale, citrice, legume verzi, carne, peste si sfecla rosie.

Vom vedea in continuare care sunt principalele surse de vitamina B9:

1) Soia verde

O cana de soia verde contine 121% din doza zilnica recomandata, adica 482 micrograme de vitamina B9.

2) Tofu

O cana de tofu are 18% din doza zilnica recomandata de vitamina B9.

3) Lapte de soia

Un pahar de lapte de soia ofera 12% din doza zilnica recomandata de vitamina B9.

4) Linte

O cana de linte contine 90% din doza zilnica recomandata, adica 358 micrograme de vitamina B9.

5) Spanac

O cana de spanac gatit are 263 micrograme de vitamina B9, adica 66% din doza zilnica recomandata.

6) Broccoli

O cana de broccoli gatit ofera 42% din doza zilnica recomandata, adica 168 micrograme de vitamina B9.

7) Avocado

Un avocado ofera 41% din doza zilnica recomandata, adica 163 micrograme de vitamina B9.

 

>> Puteti consulta aici mai multe informatii despre complexul de vitamine B!

 

Sursa foto: pexels.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.43 din 5 - 23 voturi.
Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
Clic aici si spune parerea ta!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016