Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie-uri

7 alimente care sustin sistemul imunitar

de la 24 Oct. 2018
7 alimente care sustin sistemul imunitar Sanatatea sta in alimentele cat mai putin procesate.

Iaurtul probiotic

Iaurtul probiotic aduce numeroase beneficii sanatatii. Un studiu desfasurat la Universitatea din California a aratat ca persoanele care mananca doua cani de iaurt pe zi sunt mai putin afectate de raceli, cu conditia ca iaurtul sa fie produs cu ajutorul culturilor vii de bacterii. Se pare ca acest aliment atat de simplu ajuta si in cazul alergiilor, simptomele acestora fiind ameliorate de consumul de iaurt. Aceste beneficii se datoreaza bacteriilor prietenoase din iaurt, care sustin sistemul imunitar in lupta cu factorii patogeni si alergeni.

Usturoiul

Datorita proprietatilor sale antibiotice si antiinflamatoare, usturoiul este folosit in mod traditional pentru prevenirea bolilor si infectiilor. Cercetarile arata insa ca acesta poate reduce nivelul colesterolului si chiar preveni formarea cheagurilor de sange.

Pentru cele mai bun rezultate, usturoiul trebuie consumat proaspat, nu gatit, iar respiratia neplacuta poate fi ameliorata mancand patrunjel proaspat.  

Ceapa

Ceapa are puternice proprietati antiseptice si antibiotice, ceea ce o face extrem de utila in prevenirea bolilor si infectiilor. Ceapa ajuta si la eliminarea toxinelor din organism. Inca din Antichitate, ceapa era utilizata de medici ca diuretic, cicatrizant si tratament pentru pneumonie. Desi de obicei asociem ceapa alba sau galbena cu proprietatile benefice pentru imunitate, nu trebuie neglijata la acest capitol nici ceapa verde.

Lintea

O singura cana de linte gatita contine 17g de proteine, 8g de fibre (aproape o treime din doza zilnica recomandata), peste 35% din necesarul zilnic de fier si potasiu si 175% din doza zilnica recomandata de vitamina B – nutrient esential pentru mentinerea sanatatii prin rolul sau in productia de celule noi.

Pestele gras

Pestele gras precum macroul, somonul si heringul sunt o sursa bogata de acizi grasi esentiali Omega-3 care aduc multe beneficii pentru sanatate, inclusiv intarirea sistemului imunitar. Acizii grasi Omega-3 regleaza activitatea globulelor albe, iar seleniul din pestele gras stimuleaza productia de anticorpi.

Pentru cele mai bune rezultate, pestele trebuie gatit la cuptor sau in abur. Evitati pestele prajit si pane.

Ciupercile shiitake

O alternativa mai exotica, dar extrem de potenta, pentru protejarea imunitatii sunt ciupercile shiitake. Le gasim din ce in ce mai des pe rafturile supermarketurilor si printre ingredientele suplimentelor alimentare dedicate sistemului imunitar. Substantele active pe care le contin aceste ciuperci stimuleaza productia de interferon, care, la randul sau, ajuta organismul in lupta impotriva infectiilor virale.

Stridiile

Iata si o veste buna pentru iubitorii fructelor de mare: stridiile sunt o alegere foarte sanatoasa. O singura stridie ofera aproape in procent de 100% doza zilnica recomandata de zinc, element esential pentru un sistem imunitar sanatos si pentru mentinerea si repararea tesuturilor musculare. De asemenea, stridiile sunt bogate in proteine, au putine calorii si contin vitamine si minerale importante, precum vitamina C, vitamina B12, fier si seleniu.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.67 din 5 - 3 voturi.
Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
Clic aici si spune parerea ta!

x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "Slabeste sanatos - TOP 4 Diete cu rezultate in maximum 2 saptamani".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016