Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

6 alimente de evitat pentru a avea cei mai sanatosi dinti

de la 02 Mar. 2016
6 alimente de evitat pentru a avea cei mai sanatosi dinti Nu este o surpriza ca bomboanele, caramelele, sucul acidulat ataca dintii. Insa mai sunt si alte alimente acide sau dulci de la care te-ai fi asteptat mai putin sa aiba un impact nefast asupra sanatatii tale orale.
Tags: alimente acidedinti sanatosi

Nuga

 

Acest produs pe baza de miere, zahar si fructe uscate poate face ravagii la nivelul dintilor. Daca va place la nebunie, singura solutie este sa mancati rontaind-o deoarece contactul prelungit cu dintii mareste riscul de a face carii. Si este obligatoriu sa folosesti imediat periuta de dinti! Aceste sfaturi sunt valabile pentru toate tipurile de bomboane.

 

Sucul de fructe

 

La prima vedere, un suc de portocale poate parea o bautura inofensiva, chiar benefica pentru corpul nostru, fiind bogata in vitamina C. Insa sucurile de fructe, in special cele pe baza de concentrati, sunt foarte bogate in zahar si iti pot ataca dintii ca orice alt aliment dulce. Cel mai bun truc pentru a profita de aceste alimente protejandu-ti totodata gura este de a le bea cu un pai pentru a limita contactul dintre bautura si dinti.

 

Vitaminele de rontait

 

Esti fan al suplimentelor de vitamina C sub forma de pastilute numai bune de rontait? Veste proasta pentru tine: dintii tai nu au aceeasi parere. Zaharul pe care aceste suplimente il contin este atat de fin incat se lipeste perfect de cavitatea ta orala si mareste riscul aparitiei cariilor. Privilegiaza suplimentele de vitamine sub forma de capsule.

 

Sosul barbeque

 

O fi el delicios, insa sosul barbeque care se foloseste de obicei pentru a marina friptura contine mult zahar. Periatul dintilor se impune dupa ce ai devorat niste cotlete sau chiftelute.

 

Fructele uscate

 

Daca unele fructe proaspete pline de apa sunt benefice pentru sanatatea orala, fructele uscate au exact efectul opus. Fibrele lor retin particulele de zahar foarte fine, la fel ca vitaminele de rontait si bomboanele. Cea mai buna solutie consta in a manca un mar in locul unui pumn de fructe uscate.

 

Vinul alb

 

Zaharul nu este singurul aliment care iti poate strica dintii, aciditatea este si ea la fel de nociva. Cea pe care o contine vinul alb are un efect coroziv asupra smaltului, lasand dintii fara protectie impotriva hranei pe care o consumi. Daca bei un pahar de vin alb, gandeste-te sa mananci branza in acelasi timp. Bogata in proteine, calciu si fosfor, aceasta poate contra efectele aciditatii.

 

 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

Aboneaza-te la Revista Gratuita Sanatatesistaredebine.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Iti oferim CADOU Raportul Special Gratuit "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".


x


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Comentarii

1 comentarii
Clic aici si spune parerea ta!
Iuga Victoria 2015-06-19 06:13:02
Super! Supe!
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie

CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice

Recomandari editori



Cele mai citite stiri



Ultimele comentarii



0
Revista GRATUITA
5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie
CADOU Special pentru cititorii nostri

Un Raport Special de exceptie: "5 retete delicioase si sanatoase pentru un plus de energie".

Adauga mai jos adresa ta de email.
Vei primi Revista Gratuita si noutati zilnice